2010/10/26

My Lovely Home ... Furniture @ Simple Living - 已訂^^

噚日終於訂左第一批傢俬喇!!!!!好開心但係又大出血>.<


小嘉同上進經過多次參觀查詢


仲之煩到無再煩,終於係simple living訂左餐枱、餐椅、sofastoolarmchair!!!


因為全部都係訂造,所以影既現場相只可以睇到個款,


所有布既texturecolour我地都改晒。


好,等小嘉暫時評論下simple living!


其實simpel living有三間分店,分別係九龍灣、灣仔同太古,


三間小嘉都有去到,第一間接觸亦令我地心郁郁就係九龍灣喇!


不過呢間舖好細,其實無咩野睇,不過sales人都好nice


第二間去既係灣仔店,當日其實睇左好耐,亦問左唔同傢俬既訂造價錢,


咁個sales都一樣超級好人,好詳細咁解釋唔同既材料設計,仲會俾唔同idea!


最後太古呢間,因為係工廠入面,所以係三間中最大,亦係最多陳列品。


而我地都係呢度訂傢俬,serve我地既係Joeyso far都好helpful好nice!


simple living都好OK,佢訂造傢俬其實都係段尺去計,


舉例嚟講,唔理我地揀咩款sofa,總之深度唔多過36吋,佢就每尺一個價錢,


之後如果四隻木腳轉木架就加錢,而唔木轉做鋼又再貴D


明碼實價,木面唔面再用木皮飾面,又再計錢啦!


不過佢地都會suggestD地方其實無呢個需要,而sofa就超多布可以揀,當然


D係要加錢既!咁佢包既布係$ 100,如果你揀既布係$198的話,


就會按張sofa所需要要既碼數去計返要補幾多錢每碼俾返$98!!!


而木材方面,佢地所有傢俬都係用大芯板,亦即即係兩塊木板夾住一板實木,


而面就會係木皮飾面


(其實佢地有玻璃etc其他materials,不過我地一開始唔係要呢D…


所以完全無問過價錢一唔一樣)


而飾面既木皮可以自己揀咩木紋,咩色


我地亦可以提供sample俾佢地索色,但當然會有色差啦!


至於完成品係點就要等送貨喇!!!睇下現場既陳列品先!



我們訂了這個款的枱...不過會轉第二隻色~


 



sofa後面...感覺都好靚...不過一樣...揀左第二種布...不過好好唔使補錢...


原先要補運返D布上大陸既運費,但都free左^^


 



sofa既正面...cushion都轉左兩隻唔同既布...不過要補錢...補左$610呀>.<


 



餐椅...一樣轉左第二種布...呢個補錢就貴囉...六張椅補左$11xx...差唔多二百蚊一張!


 



呢個就係我地揀既木紋...水谷柳喇!!!不過當然又係個句....第二隻色啦!!!


其實仲有一張armchair,但係無陳列品,只係按圖訂造,個張就貴囉...


剩係補布既錢都用左$18XX...好大出血呀!!


埋單呢張armchair仲貴過買用皮造既...希望值啦!


1 則留言:

  1. 你地呢個呢,直頭係7星級的家啦,5星都講少左你呀
    [版主回覆10/27/2010 09:31:00]我都想呀!!!!不過...無諗過淨係補布錢都成二千幾....但...要補錢既布又真係靚過唔使補既超級勁多喎....
    所以....見上進得閒去下賣血啦!!哈哈哈!!!!!!

    回覆刪除