2011/8/11

Lovely Silly B ... 策動超級敗家行動@11.08.2011

My Lovely Silly B @ Crazy Shopping


 


為左有系統少少咁詳細記錄小嘉的戰績


所以要將為傻B瘋狂購物篇分為四個unit


Unit One


就是現在的Ready篇喇!!!


故名思義,ready呢篇係未pregnant


小嘉搜羅唔同物品有可能會入選


事關不知何年何用開始


小嘉慣左有咩大project


都要先好好比較一番


由初初去旅行


到後來婚禮


接住就係我們的家(都仲未完工=.=”)


再到呢家傻B


 


如果小嘉唔一早計劃好


咁就會有種未能腳踏實地既感覺!!


因為如果傻B一大駕光臨


就好可能短時間要作出好多瘋狂購物決定


(因為有D東東可能會係美國訂)


(咁要就返人地D船期D要問詳細情況)


如果不是早早策劃


小嘉就唔可以放心咁去選擇啦!


所以…Ready篇就咁產生喇!!!


 


Unit Two


Unit Two就係Go! Go!篇喇!


寫得Go! Go!,就係小嘉已經pregnant左喇!


尤於小嘉對自己都有基本了解


所以去到呢個時期


Ready篇所暫定的清單


或多(相信可能好多)或少會有改變


不過點都有個Ready篇做框架


所以相對作決定會快D!


 


Unit Three


呢個Unit亦即是Final篇喇!!!


出得呢個主題D物品都已經finalized訂左/買左


不過呢度最後入選名單


 


Unit Four


Evaluation…好明顯呢篇係用嚟做總結既


既然咁辛苦,做左咁多功夫


終於都買左D東東返嚟用


當然要知道自己有無兜個大圈買左D無用野返嚟啦


所以小嘉到時盡可能(有時間的話到時阿B都生埋)


會盡量評價返每個產物既用後感啦!!!


希望到時仲有心情寫~


 


好喇!!咁最緊要既係


小嘉會有D咩物品作詳細分析呢???


暫時都答唔到呢個問題


因為真係睇我突然有興趣去搵D咩資料架!


暫時大約會比較..


1.       之前已經比較既Trolley


2.      亦都大約講過既car seat


3.      crib + mattress (不過mattress都應該會配返一套)


4.      baby carrier


5.      Sterilizer (諗緊比唔比較…Avent多啦!!)


6.      Wipes


7.      Diaper Liners


8.      Bedding Set


9.      Swaddle


… …


其實有D東東都無咩比較


講到個樣野先算啦~


總之小嘉既blog既其中一頁


就係記錄小嘉敗家直擊啦!!!


4 則留言:

  1. 敗啦敗啦...^^
    [版主回覆08/12/2011 09:01:00]哇哈哈~
    未敗得住...都未有BB...等有BB,我就係咁敗架喇!!!

    回覆刪除
  2. 你真係好鬼西利...
    我想像到如果大學個時同你同組做project 會超級放心! hahaha
    [版主回覆08/12/2011 12:41:00]未必架!!要睇過題目我有無興趣...如果係迫於無奈要交功課...我只係盡力去做...不過唔會好似搵呢D資料咁落力.
    不過如果叫我係學校搞活動,我又真係鍾意搞,咁我會好落力架!!!

    回覆刪除
  3. 我諗你無興趣極hea 做都會比d 唔做野0既同學仔好呢,嘻嘻~~
    你個旅行仔d 野攪晒喇?
    [版主回覆08/12/2011 14:24:00]我呢排無理旅行添
    其實只係差火車票未訂,諗住遲D去歐陸訂埋,同埋reserve某D火車時間咁.
    大致上都firm點樣玩...係布拉格未諗定...我諗去到都係hea吓hea吓咁周圍行啦~~~

    回覆刪除
  4. 我一定支時你嫁, 寫啦寫啦..嘻嘻....都係果句, 小嘉你好勁呀. 比十萬個叻你呀.
    [版主回覆08/13/2011 09:41:00]哈哈哈!!!我都係盡量啦!!!!!
    搵到幾多資料得幾多^^

    回覆刪除