2011/8/15

My Lovely Honeymoon の Day 4 @ Greymouth

第四日,我地繼續係greymouth.


呢一日我地預備左漂流睇瑩火蟲,點知去到間舖,佢地話之前落過雨,所以較危險唔適合玩我地原先個route…不過有一條短D,就可以今日玩到


因為我地第二日就離開,而如果唔玩的話greymouth真係唔知有咩好做..於是照轉啦!


玩既過程係影唔到相所以得呢D玩完之後既相喇!!!


去個目的地都用左唔少時間而小嘉其實都覺得幾恐怖因為中間路段開始,架車入左個好似森林既地方,根本無一條路,周圍不停有D樹枝樹幹被撞掉撞甩坐係入面好驚架車突然壞左,都唔知點走返出去喇!!!


去到其實話就話轉玩既route短左同易D,但因為之前落過雨,其實水流都好急,我地玩時真係個頭係咁猛撞D洞壁度.


而上進就更加玩玩吓甩左個水泡,於是我係前面C命捉實佢對腳,而佢就係咁C捉後面個外國女仔既腳(最初水流最急時,我地要好似條腸咁一個接一個捉實)…係咁既情況,佢個patpat撞落地下幾野下,總算順利過左D急流,到後尾D水無咁急,工人人員即刻拎返個水泡俾佢坐住,而呢個時候D水係慢左好多,所以我地終於可以放鬆咁望住個洞頂睇吓D瑩火蟲喇!!


不過原來佢地既瑩火蟲同小嘉以為既係唔一樣佢係一條條好似白色/透明既絲,生係D洞壁洞頂度.


玩完漂流,我地仲玩大跳崖...其實係攬住個水泡由矮崖仔跳落水面....之後就回程喇!!!



玩完返到去個office...係咁沖吓個身就換返衫....個頭仲係好似癲婆咁~


 



出返大街....都係咁...因為聖誕...真係成條街無人架!!!


企係馬路中心都無車...free都呢...想搵野睇都無=.="


 



感恩..有間大既supermarket仲有開(唔...基本上個度D supermarket唔會有細...香港個D係外國...真係應該叫mini market囉~)


買左野煮飯仔....點知...切吓切吓...又切埋手指喇!!!所以最後都係交返俾上進操刀!


 



點解係度做牛油果....本來諗住拌碟襯件牛扒...點知....生得濟.切都切唔開...所以決定煎熟佢....不過...原來係唔可行.


 



扒類真係好難搞..點煮都好似好硬咁~


 



最好味既腸仔....係我煎既.


 



就快有得食喇!!!!


 



呢個就係我地既晚餐....其實係NZ食野反而比想像中平.


不過....聖誕好多舖都休息...咁就再慳D都無所謂...還掂用剩既錢都係入返落小嘉基金度^^


 



Day 4又開心咁完成...


 


2 則留言:

  1. 貓小玲15/8/11 16:20

    你講到個漂流好似好刺激咁喎...不過就咁睇文字有少少唔明... 漂流時大家都只係坐喺水泡度? 甩左咁點坐呀?
    跳崖你都玩, 好大膽呀!!!
    [版主回覆08/16/2011 10:10:00]比想像中激左好多...
    哈哈!!我都覺得就咁寫係有D難明...
    其實係咁既,我地臨入個洞之前,因為D工作人員話頭半段D水流較急,所以安全起見,我地要一個拉實一個人,好似條蟲仔咁"1"字型去漂喇!
    咁我地係坐住水泡嚟漂既...所以你可以諗吓...我對腳就俾前面個人捉實,我對手就捉住我後面個人對腳....所以根本係無手去扶實個水泡.咁D工作人員都講左,頭個段我地唔可以放手,如果水泡甩左就有得佢,但都要keep住捉實人地,因為D水流太急,如果唔捉實,一來驚唔知漂左去邊,二來可能會沉左落水度.
    要等到工作人員吹口哨,我地就可以放手各自漂漂吓喇!!
    咁我老公入左個洞都無耐就甩左個水泡...咁佢又手長腳長,佢C命捉住後面個女仔,我就C命捉實佢,佢要靠自己腰力挺起,等個patpat唔好同個洞底磨擦...佢後面個外國女仔好想fing甩佢架(好衰>~<),不過佢唔理咁多,捉實係最緊要啦!!!
    跳崖...其實唔係好高咋...大約十鬆D呎咋....所以唔使好大膽都玩到^^

    回覆刪除
  2. 貓小玲16/8/11 10:22

    嘩!!! 聽你講完仲覺得驚險呀!!! 我諗就算我想玩, 但老公都唔會陪我玩囉....  
    我喺沙巴睇過螢火蟲覺得好靚呀! 原來係有唔同類既螢火蟲既....
    [版主回覆08/16/2011 11:57:00]其實到玩個刻,我先覺得原來都有D激
    我都以為螢火蟲係第一隻,會飛個D....去到先知有D係一條條咁掛係洞頂/牆身...唔講我以為係D植物嚟架!

    回覆刪除