2011/8/22

My Lovely Honeymoon の Day 7 Queenstown > Milford Sound

到左第7日喇!!!!!


呢一日,我地一日就joinqueenstownlocal tourmilford sound.


其實milford sound係一個峽谷,咁我地會坐係一D觀光船上面,類似遊湖咁啦!


係呢度有兩個Sound係最出名既,另外見咩名我都唔記得喇!!!


不過,我地因為去milford sound會較方便,同埋係網上面都見D人主要去呢個sound.


不過講真旅遊書講到milford sound唔去唔得咁,又話好好好好靚但係事實上,小嘉同上進都覺得無咩特別咁


可能以前去過九寨溝雲南呢D地方,咁佢地都有湖有山有花草樹木,比較之下,小嘉同上進覺得milford sound無咩咁特別


所以呢程遊峽之旅都幾悶=.=”



一朝早,就跟住local tour出發....我地就係跟呢間公司喇!!!!!


無記錯,成團好似得我地兩個係華人~


 



又有中途廁所站喇!!!!


呢度有D橋...可以睇到好靚既小小花田....紫色一片既花,好靚呀!!!!


 



行行下...有一群羊呀!!!!


佢地俾駕旅遊巴嚇到走夾唔抖呀!!!好搞笑~~~


 



呢幅相...又係另一個中途站影...


其實去milford sound途中都有幾個中途站...


但呢幅相既重點係....我凍到青唇白喇!!!


我地估唔到會咁凍架!!!


個遊遊巴司機講返,原來milford sound俾queenstown凍好多,又大風...佢去到一個中途站就同我地講,無帶衫既團友最好買返件外套...因為去到milford sound會更加凍...


於是小嘉同上進都要買...我就買左呢件超厚身斗蓬,大約港幣$80大元左右...不過又暖又靚^^上進就是但買左件風褸外套就夠喇!!!


係去milford sound途出,會經過一條隧道...呢條隧道好得意...係單程架...


所以要等對面著左紅燈,D車出晒嚟先可以過去....車長叔叔仲講,呢條隧道係好多年前(好似係60年前)由人手一下一下咁整出嚟(我聽到好驚佢會有問題...)


 



沿途都有好靚風景,去到後來就見到有呢D激流...見到間唔中有D人玩緊激流


不過見到D水有雪都怕怕(個時已經開始夏天都咁話)


而車長叔叔話,呢度D河水好清甜係可以飲用,佢仲話係99.9% pure 添.


可惜架車無停,小嘉都好想試吓D水係咩味!!!


 



由於之前話呢日既day trip無lunch


於是我地自己帶大麵包同罐頭...


點知...去到見到原來有得訂午餐架!!!!!!!!激C!!!!


 



臨上船前拎住個包係咁食....


 



借助碼頭一條柱,放左部相機上去影靚相!!!


 



嘩!!上到去好大風呀!!!!!


 



真係大風到人都癲呀!!!!


 



D風景...睇嚟睇去都差唔多....


入返船入面飲免費既朱古力好過~


 



見到好多條做緊日光浴既sea lion!!!


 



間唔中會經過一D瀑布....船長會駛埋少少...所以要小心,會濕到身架!!!


(睇吓我著得幾厚衫....就知個度有幾凍啦!!!!)


 



旅途中...上進影得算唔錯既一幅相....


 



但...小嘉D技術都唔錯啦!!!


 



返queenstown既途中,又見到彩虹喇!!


今似呢條彩虹好得意...好似有小小"UUU"咁既形狀.


 



條彩虹開始淡喇!!快D合照先!!!


 



噢...轉個頭,條彩虹無左lu~


 



回歸中,有D牧場....呢個係鹿...真係超多隻呀!!!!


 



返到去都5~6點喇!!!


係超市買左D菜...呢餐算係成個行程自己煮既最美味一餐!!!!


2 則留言:

  1. 貓小玲22/8/11 11:37

    估唔到New Zealand既夏天都會咁凍喎...我以為好似澳洲咁添!
    條彩虹好清楚喎...仲影到合照... 我去honeymoon見果兩條都比較淺色, 影到條彩虹時, 我個樣就變到好暗lu....
    [版主回覆08/22/2011 12:26:00]其實我十二月去,已經係夏天喇!
    係christchurch都覺得熱熱地(似香港夏至秋天咁),但落到去queenstown,一早一晚都幾凍吓,要著colombia個D有埋fleece既厚褸,不過中午時間又熱返D,有廿幾度咁.
    係呀!好清楚架...係NZ真係好易見到彩虹架!而且又清楚又明顯,同佢地影到合照都超正呀!!!

    回覆刪除
  2. 好想去呀.....嘩..見到彩虹, 我覺得係好運的象徵呀.  你好lucky呀...見到你咁努力update去旅行的blog...諗起我個馬來西亞...又潛咗水...因為呢排實在太忙, 只係update咗一篇咁大把啫...wakaka
    [版主回覆08/22/2011 23:42:00]你快D加油update啦!!!
    我都係見一個blog友仔好詳細update,我先的起心肝咋!!
    如果我再唔理...我去埋十月個旅行返嚟,一定唔會再寫架喇!!!!!
    你個馬來西亞唔好潛水啦!!!快D浮返上嚟呀!!!!!!!
    你仲有屋企大驚喜未寫呀!!!!

    回覆刪除