2011/8/15

My Lovely Honeymoon の Day 4 Christchurch > Greymouth

到第三日喇!!!


小嘉努力搜集資料,發現有大部份人去紐西蘭又唔係自駕,都會join當地一D Travel Pass.


我左搵右搵,發現Magic Bus係較多人用,同埋好似user friendly D,所以就join左佢個south islandpass!!!


其實佢呢D pass既原理好簡單,只要你買左佢D pass,咁佢有一條route,route中間有D point,基本上係呢D point既巴士都會過夜.


而我地要點做呢?


首先決定自己既起點,然後就順住條route嚟玩喇!!!因為唔可以返轉頭,所以要諗清諗楚先好決定呀!!!


同埋因為D巴士唔會日日都經某一D,所以計劃行程時都要計算埋每個地方打算留幾多日,要就返架巴士萬一真係就唔到,咁就可能要自己再另外搭intercitybus,去到下一個pointjoin返喇!!!


小嘉今次個pass時間都夾得唔錯OK!!!


去完Pete Farm,我地就開始用Magic Bus pass!!!小嘉一早已經係網上book好晒咁多日行程既巴士因為小嘉係一個勁穩陣既人嘛~


第三日朝早,Pete載我地去到火車站因為我地既pass係有一程坐scene trainchristchurh greymouth.


不過好可惜因為坐火車太快景係幾靚不過影出嚟就唔好睇所以都費事pose相喇!!!


去到Greymouth…都下午三四點落左火車就跟住個地圖搵返間hostel!!!!


行經順道望望第二日會玩漂流既舖,知道係邊就繼續搵hostel…

搵到間hostel…就周圍行行,咁第三日就咁hea~

沒有留言:

張貼留言