2011/8/8

Lovely Silly B ... 日本製底衫仔@4.08.2011

My Lovely Silly B @ Tops


 


係日本樂除左訂尿布外


小嘉都訂左幾件日本製底衫


其實都有諗過係咪訂埋先


因為始終無摸過上手


都怕D quality唔清楚


但係有一個見sin子娘娘都有買過


相信一定唔會差


而另一個牌子


見佢都寫明日本製


呢家大特價


計返一件底衫都係幾十蚊


100% cotton


咁買嚟試吓都無壞啦~



呢度總供有10件tops...不過有兩件係toby既~


 



呢兩件係較貴...要百五~百七蚊一件....不過D quality真係好好

:good:


 



用啪鈕...其實佢係bodysuit嚟...同事話呢D底衫最緊要夠貼身...因為用嚟保暖


希望到時傻B著得舒舒服服啦!


 



呢件就係特價tops喇!!!用綁繩既...短袖七百幾円有兩件


本來都買2~3 packs,不過無晒貨喇!!!


佢係for初生用


 



長袖既就九百幾円兩件...買左2 packs...都一樣係初生用!


 



忍唔住打開睇...其實唔係好厚身...不過好舒服


不過打底衫薄D夏天都用得...冬天當然就係面頭再著多D衫仔啦!!


 



日本窩心design...label都係縫係面...咁BB就唔會拮親喇~


 



上網初初見佢成日影住個衫身邊...打開睇終於知佢想表達咩喇!!


原來...佢見衫D骨位係向外...即係好似人地將件衫反面著咁!


 



所以傻B著既時候會舒服...因為入面無骨位,無野拮住咁...好good呀!!!


2 則留言:

  1. 文大小姐8/8/11 11:47

    日本野真係細心d的!~
    [版主回覆08/08/2011 12:40:00]係呀!!真係好OK....而且D料都真係好滑...我都好想著呀

    回覆刪除
  2. 你真係好勁呀, 連衫都買埋.勁呀.  仲有就係, 你好有恆心寫咁詳細呀, 我哋啲blog友仔真係要多謝您呀.
    [版主回覆08/09/2011 10:42:00]其實我D資料都係朋友仔俾...咁我自己買左就再加返D個人感受咁啦!!!!
    我最期待係有一班不嬲都好傾又真心既朋友仔一齊有BB,咁到時就可以大家交換意見啦!!
    唔知你同我會唔會咁橋夾到時間

    回覆刪除