2011/8/17

My Lovely Honeymoon の Day 5 @ Franz Josef ^^

去到Fanz Josef其實都係中午時間.


我地book左三點先行half day睇冰川,所以放低行李就去搵食喇!


其實Franz Josef係一個小鎮仔,行一陣都已經行完個town centre,我地知道行冰川既舖係邊,就預時間周圍行吓食lunch!!!



呢餐...唔計St Pete嚟講,算係第一餐正式係餐廳食...


因為...之前係其他地方,都聖誕節關係無開舖...要自己煮啦!!!


 



初初都唔知NZ食飯幾錢...點知原來都唔係太貴喎!!


呢碟咁大碟既fish and chip都係NZD16咋!!!(我個時兌NZD係港幣$5.5左右啦!!!)


 



上進叫既係咖喱羊...NZ既羊真係無臭味...我都覺得好好食架!!!!


 



到左差唔多時間,我地去預備行冰川啦!!!


等左好一陣,toilet都去埋先...終於可以拎materials喇!!!


每人有一揪牌仔...係for拎唔同物品既.


 



預備喇!!!!!


 



行到去冰川前,又係會經過一D山徑咁啦~


 



行左都好一段時間...終於見到glacier喇!!!!!


(其實一路行一路諗...行咁耐先到...咁走個時個天未黑晒=.=")


 



點都要嚟個大合照先!!!


 



耐心聆聽工人人員既指示喇!!!


佢地分開兩group人咁行...一group行先,另一group跟尾


因為我地未行過,所以決定跟尾group喇!!!


 



yeah!!!出發喇!!其實小嘉成個trip最擔心係呢個環節...


因為怕D路好難行同埋唔夠體力囉!


 



行行吓開始覺得凍喇!!


如果有留意,發現基本成團人都著一樣既衫,係我同上進先唔同...


因為上進話自己個件都OK,唔拎人地個件喇...於是...我件衫既袖最後污糟晒囉!!!


 



要爬樓梯上去...其實都唔太危險...


不過...D工作人員已經上晒去...佢地其實唔點理我地~


 



終於穿過冰川喇!!!!


呢度其實好藍好靚架...但某人攝影技術實在....


我幫某人影個張好靚好藍架XD


 



前後團友仔一齊幫忙影合照喇!!!!


我個頭又癲晒喇!!!因為左穿右插...真係髻都甩呀!!!


 



因為我地只係參加半日遊,所以行到山腰左右就stop喇!!!


嚟同個Glacier大合照先!!!!


 



發現搵上進影都係唔掂...


自拍反而係最靚...啞晒=.="


 



終於有一幅可以見到D冰係幾藍....好靚好想食呀!!!!


 



yeah!!是日行程順利完結....行glacier真係幾值得...因為呢D冰川開始慢慢溶


佢地比十幾廿年前已經縮短好多喇!!!


行一行...真係覺得要好好愛護我地個地球呀!!!!


-End of Day 5-


沒有留言:

張貼留言