2011/8/13

My Lovely Honeymoon の Day 2 @ Pete Farm

事隔差不多一年零九個月,小嘉再盡力試吓寫返honeymoon既點滴啦!!


去到New Zealand,當然要去吓D農場生活吓啦!!!


小嘉左搵右搵,搵到一間睇落去好似唔錯,亦都見遊客reviews好好既Pete Farm!!!


小嘉send e-mailPete,本來打算去住兩晚,但因為會撞正聖誕節,Pete話佢有屋企人去探佢地所以最後我地只係留左一晚.所以有D活動我地都玩唔到不過就當hea,享受一下咁啦!!!


 



一朝早,Pete就去到Off the Sqaure Hotel接我地去農場....去到農場就帶我地入房喇!!!


 



間房都好大呀!!!不過就無獨立toilet...不過環境好舒服...有個大窗...一望出去就係好大一塊田呀!!!!


 



去到農場都係十點鍾左右...Pete就帶我地周圍睇....首先去睇羊羊...仲有得餵添!!!!


呢隻原來係羊BB...一個月大左右.


 



隻羊都好重吓...不過睇嚟我地抱得佢好唔舒服喇>~<


 



之後又睇吓D大羊羊....仲餵佢地麵包....原來佢地都好鍾意食喎!!!


 



平時係香港見到D牧羊狗...係唔識牧羊...但呢隻牧羊狗,真係好勁咁趕羊架!!!


佢個大名叫Danny呀!!!!


 



一大群羊咩咩...不過農場呢度唔算有太多羊...我諗Pete係一半養羊,一半做旅客生意~


 



勁傻仔既上進....佢係個門欄度,D羊驚左佢就唔夠膽逃走喇!!!


 



之後Pete試範剃羊毛...好快咁就剃好一隻...不過隻羊咩咩都有少少剃損左...我覺得好痛呀!!!


 



呢度就係一大塊羊毛喇!!!Pete問我地...做吓1Kg可以賣到幾錢...我地估點都賣到好多啦!!因為如果係出面D舖買一張羊毛被,除時幾百蚊NZD啦!!


點知...佢話我地知...得幾蚊咋!!!!!!


 



農場入面有幾種唔同品種既羊羊...呢種好怪呀!!!佢地剃晒毛之後...好似長頸鹿呀!!!


 



呢兩隻就Cute好多~~~


 



NZ係一個好保護大自然既地方...佢地就圍都真係有好多好靚既植物....


 



行左一個圈,又餵完羊咩咩....到我地餵飽自己喇!!!!


 



呢個就係Panini喇!!!!


嘩!!!!真係無諗過咁好味....真係超級無敵勁好味呀!!!!!!!!!


我從此鍾意左佢...簡單又易整.!!!佢面頭煎到燶燶地,面同裡面都有cheese同火腿...仲之超爆好味啦!!!


 


日間活動大致完成,之後我地就係呢間屋周圍hea吓,坐吓,上吓網...然後又兩條友仔自己係農場周圍行行走走喇喇!!!!


1 則留言:

  1. 貓小玲13/8/11 12:37

    好正呀!! 我都好鍾意d羊咩~ 你地抱住果隻好似公仔呀!!! 個農場好似得你地兩個guest咁既..
    [版主回覆08/14/2011 01:29:00]係呀!!隻羊仔真係超得意呀!!!
    我地去時真係得我地兩個咋...因為我地去到個日係聖誕個幾日...原來佢地好多舖呀,景點都唔開...因為D紐西蘭人都會返屋企同家人慶祝.
    所以我地第一日去到基督城市中心,都無咩人...我初初仲以為係咁少人,當地人講返俾我地先知...我地最後走個日都有返基督城,嘩!!原來有好多人架!!
    所以如果你第日都去NZ,盡可能避唔好聖誕去...因為佢地會放假架!!!

    回覆刪除