2011/8/24

My Lovely Honeymoon ... Day 9 の Dunedin > Larnach Castle

蜜蜜遊既第9日一朝早,小嘉同上進又再坐magic bus去下一個目的地


Dunedin!!!!


其實呢個地方,小嘉無預定要做D因為佢玩刺激遊戲又唔適合我地,睇景行吓街,又無咩好行咁


但係因為想去一個地方,所以要留係呢度兩日喇!


第一日係Dunedin點過呢???


小嘉book左去古堡到住呀!!!!!


我地去既係Larnach Castle,不過其實佢都唔可以話係正式古堡,因為其實佢係好耐好耐好耐以前一個好好好有錢既人起俾自己既城堡物體啦!!!


因為我地由Queenstown去到Dunedin已經下午,本來都考慮要唔要住係個Castle,因為個度其實無咩野做,但又遠離個city centre,所以都應該唔會出返去


D one day tour係可以朝早去Larnach Castle,而下午會再去遠D睇企鵝不過我地時間join唔到


而點解要留係dunedin兩日呢!!因為第1日去左castle,第二日跟本趕唔切搭magic bus…所以就要留多日係dunedin!!!!


左諗右諗呢個蜜蜜遊其實都係以hea為主所以就決定住係Larnach Castle一晚,第二日再周圍hea!!!!



大約下午兩三點,我地都係租車去左呢個castle喇!!!!


呢度係房既露台....感覺D木好舊,好驚穿左跌落去呀!!!


 



傳統既Castle...但穿都貼晒反光隔熱貼=.="


 



周圍都好寧靜...因為無除左castle,近距離都無其他建築物~


 



房裡面都幾靚架!!!!!


 



廁所都可以望到海景...


 



係castle真係無咩做...所以周圍行吓參觀吓...


 



小嘉係後面set好晒pose...某人竟然係度影花!!!!!


 



呢個係castle既外面...其實入面都算有D野睇吓


不過....唔俾影相...所以...


(P.S.其實一路睇,見到D好耐以前既傢俬...再加埋D人像相同假人...都幾恐怖!!!)


 



好羨慕外國好多地方都有咁靚既草地任坐^^


 



無啦啦有D鴨行嚟行去....於是...俾小嘉嚇到走夾唔抖啦!!!


 



因為係度住一晚,所以就book埋食晚餐...


 



因為咁先有得影相咋....


其實個晚餐都幾特別...一枱人都係嚟自唔同地方


有我地香港代表,有英國,有日本等等...大家都講下自己既生活


好正呀!!!!


 



裡面真係好古老既外國傢俬...


 



唔...其實...夜晚都真係幾恐怖....


我諗...我嚟過就算喇!!!我應該唔會再住古堡...我都係做唔到公主架喇!!!


1 則留言:

  1. 貓小玲25/8/11 10:21

    住castle好正喎!!! 係咪好貴呀?
    食飯會同其他人同枱咁得意既? 冇得二人世界架?
    [版主回覆08/25/2011 13:48:00]我無記錯好似個時計返港幣都係千幾二千咁啦!!!
    不過係NZ嚟講算貴,因為個邊多數係hostel...不過我個時兌紐元係$5.x,所以呢家會貴好多>~<
    食飯唔係二人世界架!!!
    佢o係係個城堡裡面一個廳,裡面有張大枱,然後D賓客就坐係度一齊食,不過一次都唔會太多人,大約八個人左右...佢個情況就好似真係有個古堡主人請朋友食飯咁...不過當然無古堡主人啦!

    回覆刪除