2011/8/17

My Lovely B ... Swaddle Desing zzZip Me Sack@15.08.2011

Final@ Swaddle Designs – Additional Sleepbag


 


本來小嘉就係買swaddle, security blanket同埋hooded towel


就嗚金收收架喇!!!


但係知道swaddle design每日都有D 50% off 既特價東東


於是去望望啦!!


就中伏喇!!!


 



zzZipMe Sack


呢個睡袋原價要USD$32 ... 呢家USD$16咋!!!


Size: 6 - 12months


0.7 TOG


100% Cotton Flannel


machine washable


award winner(唔知咩award呢??)


又係Proudly made in USA(百幾蚊美國造...好似幾抵咁~)


 


呢件睡袋有咩特別呢??


佢係for BB 可以係swaddling graduate 時用..(好鍾意佢用graduate呀!!)


BB著時,拉鍊可以由下而上咁啦,方便穿著


而換片時就可以又可以由上拉向下咁幫BB keep 住暖,唔怕凍親


D邊位都用緞嚟圍住


所以成件都好soft啦!!!


 


小嘉只係買左0.7 TOG


因為...得呢個係半價嘛(XD)


同埋...因為我們家全屋既冷氣都裝左冷暖的(因為小嘉怕凍)


所以...就算好凍既日子


BB房都會keep住廿幾度


咁...0.7 TOG係用係22~26C既地方


所以都OK既...


唔夠到時再買啦^^


1 則留言:

  1. 文大小姐18/8/11 12:24

    好講究呀~~~ 我平時鐘意公仔野, 我諗我會鐘意買disney and 鬆馳熊之類既bb 野, 唔知在百貨公司買的disney、芝麻街牌子既bb 野, quality得唔得ga呢?
    [版主回覆08/18/2011 14:08:00]其實我都無咩講究啦~
    見佢特價又OK喎,所以買埋囉!!
    我最鍾意既公仔係Eeyore同貓貓...不過BB野我唔打算買有卡通喇!!一來我老公唔好呢D,二來...都唔知阿B鍾意咩公仔,要的話等佢第日大左,自己買啦
    我諗disney / seasame street,如果係正版都唔會差得去邊,話晒掛左個名出嚟喎!!!同埋有時有D係大牌子同disney呢D crossover,咁我估呢D quality都OK既~

    回覆刪除