2011/8/13

My Lovely Honeymoon の Day 2 @ Pete Farm II

第二日行程當然唔係咁快完啦!!!


其實預訂時,我地都訂左要dinner…(梗係要訂啦!!唔係食咩喎!!!)


Pete問我地BBQ好唔好,小嘉同上進當然好有興趣啦!!尤其是上進,佢屋企可以一連三日都BBQ,有機會去外國都BBQ,佢梗係要試啦!!



又俾小嘉見到好靚既花呀!!!如果香港都可以隨處有唔好又靚又特別既花草樹木就好喇!!!


 



BBQ喇!!!初初仲以為好香港咁,一人一支叉...原來唔係~


呢個叔叔係Pete既妹夫~


佢地就係嚟農場同Pete一家慶祝聖誕...第二日仲會有其他家人嚟添~


 



嘩!!!有好多唔同既肉呀!!


本來小嘉係唔食羊架...因為有陣好"騷"既味


但係當Pete既老婆知道後,就叫我要試吓


佢話NZ既羊係無呢D未...於是我勇敢咁試試...


咦!!!?真係喎!!!!!!無"騷"味架!!!好好好好味呀!!!


 



呢個係Pete既老婆....佢係度唔知整咩...我影完相就無理lu~


 



佢地將燒好既食物放係室內既大枱上面...


我地就好似食buffet咁自己裝喇!!!


係咪發現多左D人呢....佢地係下午先到由美國嚟既遊客.


 



仲有D生果同麵包^^


 



D腸仔都好好味呀!!!!!


 



小喜好開心咁食呀食....我好鍾意呢D屋...木造好溫暖


一推開門就有個花園仔,又有好大既農場...好正呀!!!


 



好好好味既一餐呀!!!!!


 



我地成班人嚟自唔同地方...大家一路傾一路食


大家係度講吓自己生活既地方...好開心好舒服既一晚!!


 



食完肉喇!!甜品出場!!


嘩!!!!!!原來頭先整既就係呢個蛋糕!!!!!!!


全部甜品都係出自農場女主人既手架!!!我猛讚佢好厲害呀!!!


 



小嘉唔客氣...係咁裝呀!!!!


 



傾傾吓...嘩!!!有雙彩虹呀!!!!係NZ第一次見到彩虹!!!!


好靚...有個天空接落無際既草原咁....好感恩!!!


 



NZ連magic moment都magic過人!!!


1 則留言:

  1. 貓小玲13/8/11 12:41

    見到你地玩得好開心呀...同農場主人好似一家人咁好warm呀!
    [版主回覆08/14/2011 01:26:00]係呀!!去呢D農場都好家庭式,所以真係放鬆好relax咁,好正^^
    最衰只可以去一日...如果去多一日,可以試吓整果醬等等!!

    回覆刪除