2010/11/15

My Lovely Home ... Shopping @ Sogo Thankful Week

Sogo Thankful Week,時間都算是配合我們家的工程


(本來...我們家預計十一月中已入伙......一拖再拖,>.<)


於是,就看看家庭用品那邊有什麼東東可以買啦!!!


數呀數...!!!原來都幾多喎...煲啦,刀啦,餐具啦,床單,等等...


於是係咁睇sogoleaflet,感恩!想買既東西都有特價...


不過...要買什麼牌子就唔知,對呢方面完全無idea!!!


其實去到Sogo,就見地下那層很多人搶購化妝品,


小嘉暫時目標不再此,所以直踩上七樓,感恩,七樓雖然人多,


但係還是可以輕輕鬆鬆的看看買買,於是跟上進火併約兩個鐘有以下收鑊!!!


不過D野超重,拎到我地都傻喇!!!



四袋戰利品....重死人喇!!!



thermo ... 發覺原來宇媽有一隻8L,所以最後幫珍妮買了一個新的!


$1498=8L真空煲+保溫壺+隔茶渣茶杯


由於實在太重,而thermo又有免費送貨,所以只係拎左隻保搵壺喇!


 



第二樣購買物品...twin 既刀!!!其實唔知係咪好好,


不過印象媽咪個好姐妹(即係我Antie啦!!),話呢個牌子好,


咁我地每年新年都係佢屋企食大餐,相信佢既推介係絕對可信^^



其實本身想買另一套$1688(leaflet有介紹)的Set的...


佢仲要有埋"針板"同兩人餐具送架!!


不過問清楚D職員,原來個套刀既7"菜刀...係唔可以斬骨,而把鉸剪...又唔可以剪骨


咁即係無咩用咁=.="


於是...雖然無"針板"同餐具送...但都買左呢套!!!


$1988=可以斬骨既刀+切肉刀+菜刀+生果刀+可以剪骨既刀+磨利刀既東東


 



由於上進認為已有一個8公升既大煲,所以不用再買其他size既煲...


但小嘉發現...如果用8公升大煲嚟煮公仔麵...實在太詭異...於是買左呢個twin既細煲仔!



呢個煲係無蓋...不過職員話用佢解凍會快好多...話咩佢個地有幾層鋼,散熱快喎!?


盛惠$280大元!



呢把係送既...唔使錢...成為小嘉繡繡既剪刀...超利!俾十個讚佢!!!



呢個係鑊...不過實在太重,又唔想拆開佢...就咁影個盒...


呢個唔知咩牌子.見佢無論大小同深度都滿足到上進煮大鑊飯既要求,


而計減價幅度又相當大...$2xxx變做$7xx...於是買左喇!!!



最後...床單喇!!!我地行晒成層...本來諗住買Rapee既...


不過,覺得D款唔太靚...於是間間再望望...就發現呢間幾OK....


返到屋企影相,先知係italy牌子=.="



枕頭套....好型!



quilt cover....超型...要打開先明白有幾型...等第日搞掂好間屋,就鋪!!!



床單...超簡單既米白色...


呢套床單幾價...都係唔好講...總之outbud都無眼睇,總要返到屋企俾阿四串爆...


算...我地覺得OK就算啦!!!(超希望佢勁耐用...無十年八年你都唔好爛呀!)


3 則留言:

  1. 用8公升大煲嚟煮公仔麵...實在太詭異<---哈哈哈哈 ~~~ 床單...超簡單既米白色<--咁上進會唔會有返工的感覺架 ,佢"公司"都用緊呢d款架喎~~
    [版主回覆11/15/2010 22:14:00]係張床單米白色啦...面既被同枕頭就有好型既圖案啦!!!
    如果真係用咁大個煲煮公仔麵,我都唔知用幾多水好啦!!人地一碗水就可以遮住晒D麵,但大煲就可能要用幾碗啦!

    回覆刪除
  2. 孖人牌好用呀。。。我都係用呢個牌子啊。
    [版主回覆11/17/2010 00:22:00]咁就ok喇!!最緊要好用~

    回覆刪除
  3. 套孖人刀我入伙時都想買...不過..最後都係唔捨得買... >_<
    [版主回覆11/17/2010 00:22:00]我都係見佢特價先捨得買!

    回覆刪除