2010/11/29

My Lovely Home ... 地台鋪磚

一直都以為地台鋪磚,師傅會一塊塊咁搽好英泥,然後就貼落地下,


所以仲心諗遲D要逐塊逐塊咁敲下佢,睇下有無空心既聲.


點知...原來而家唔係咁鋪..



呢到係其中一少部分既磚...



首先...師傅會cut好size ... 鳴謝...此屋為P弟家,我們家還未開始鋪~



原來現在師傅會先mix好沙和英泥,然後倒落地下,當然...


之前要用平水check check個厚度啦!



然後師傅用D磚度好位,拍幾拍等D泥上壓實在(見到D泥上面有磚底既紋!)


然後,師傅就會淋D水上去,咁D英泥沙就會變成用嚟鋪磚既英泥喇!!!



然後師傅就直接將D磚鋪上去喇!!


呢個師傅都好勁架!佢放左塊磚上去後,就會係咁用力每個角位同中間係咁拍,拍完...


佢見我係度...就叫我過嚟望望...嘩!!!佢用平水尺一放,無論打橫打直,都係剛剛within平水尺既正中...好勁呀!!!



哈哈!!係咪好靚呢!!!呢個馬賽克係用係我們家三樓toilet...好想睇下砌出嚟係點呀!!!


3 則留言:

  1. 話時話...我都冇睇到點舖地磚添 ~
    [版主回覆11/29/2010 21:57:00]我都係咁橋入去,見到師傅係度鋪緊,所以就問下佢點鋪喇~

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意馬賽克呢..但怕要清理時好辛苦>,<
    見你d 磚color好靚呀!!
    [版主回覆11/30/2010 09:19:00]係架!馬賽克難打理....所以最好避免係企缸廚房呢D地方用,企缸因為成日有水淋到,好容易會甩一兩粒出嚟,而廚房多油煙,D隙位會好難清潔.
    所以我屋企只係得廁所鏡櫃會用馬賽克^^
    D磚真係好靚...不過....全部都唔係我揀,係則師揀

    回覆刪除
  3. 地磚在那,我都看不見

    回覆刪除