2010/11/18

My Lovlye Cats ... Bili Bala看獸醫!

今天補發第一日見到BiliBala的相片啦!!


這些相片是牠們剛剛被我執到時影的,所以眼睛還未開...甚至有些分秘物在眼睛位置.


之前小嘉到處找人幫忙暫託BiliBala五天,可是找不到,而且昨天珍妮帶牠們看獸醫後,發現Bili皮膚生癬.因為癬會傳染其他貓和人,所以...說實在,小嘉也不好意思要別人照顧牠們,現在的辦法是...小嘉帶Bili Bala先回港島家,待我lunch time的時候,飛的士回家,餵飽牠們奶奶,放好便便,又塗好藥膏,就再飛的回公司.



看看Bili...就是黑色一團的...眼睛有些分秘物...小嘉回家後,不傐用暖水和棉花擦擦擦,最後分秘物都擦走,而眼內的分秘物都排出後,牠們就開眼囉!!!!


看不看到Bili的眉頭位有一個地方沒有毛...那裡就是有皮膚病


 


 



Bala相對較活潑和健康...珍妮說放牠入籠後,不停大叫要出籠...這隻小鬼...看來將來難教囉!


 


說到Bili的皮膚病,其實獸醫給了我們藥膏,如果Bili的情況沒有好轉就要食藥了!相對Bili, Bala身體就正常健康,珍妮說牠一去到獸醫處,就不停叫,又周圍走走,所以醫生都說Bala沒什麼大問題,而且可以給牠沖涼(牠們很很很很污糟>.<)


醫生都有說Bili的媽媽可能本來身體很弱的,所以Bili本身抗體不夠,又或媽媽的奶沒有足夠的營養,所以叫珍妮密一點餵奶給牠,看看吸收足夠的營養會否改善身體狀況.


感恩,珍妮說牠每次都能喝約15ml的奶,胃口不錯,而且塗了藥後,珍妮覺得牠有問題的皮膚好像比之前軟了一點,沒有之前那麼硬,希望Bili加油,快快康復啦!!

不過搞笑的是,珍妮說懷疑Bili是啞的,因為收留兩天還沒聽牠叫過一聲,Bala就叫不停.不過...我拾起Bili,和在家第一次餵奶和幫牠清潔時,牠都有叫哦!!哈哈!!可能Bili很喜歡我,只會對著我叫啦!!!

3 則留言:

  1. 你隻Bala可能會好似我家Nana咁,第日有超多情深說話想同你講呀~~
    [版主回覆11/20/2010 17:52:00]隻bala真係好嘈呀!!個口唔停咁...絕對係nana朋友啦!!! 今日好開心...帶bili去睇醫生時,五日佢重左60g呀!!!成隻生猛晒,走嚟走去...個醫生話佢執返條命喇!!超感恩!! 不過佢D皮膚真係唔OK,成身都好多癬...要慢慢嚟,因為太細都唔適合食藥,所以日日搽藥同每四日用有藥性既沖涼液幫佢抹下個患處....醫生話都要個幾月先好....希望佢快D靚仔返啦!!!!

    回覆刪除
  2. 我家私整好收埋貨喇, 你可以過黎我BLOG 望望啦!
    [版主回覆11/20/2010 17:55:00]睇到喇!!真係唔錯喎...等我遲D去望望先!!!

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文19/11/10 17:17

    woo...so cute, so mini
    [版主回覆11/20/2010 17:59:00]yup!!!they're  malnutrition at the beginning ... and now, thx god, much more healthier!!!

    回覆刪除