2010/11/29

My Lovley Home ... 裝修激氣事大發洩!!!

激死人激死人喇!!!!!!!!!


逐個事件講:


天台


個衰人壞人J鑽錯兩次窿,補又補得衰過人,一試水就係咁滴,佢都可以話無咩野!!!你就真係無野呀!!!一滴滴呀!!落雨個時點算呀!!!!!!B君叫佢拆左再整,又想陽奉陰違!所以同B君講清楚,要睇實呢個人做野,我唔想第日瞓瞓下,個天花一滴滴水咁照頭淋>.<


上進


睇好價錢,發覺自己買T5光管同曼佳美LED射燈,平過師傅JJ超多,計落慳到差不多八千蚊,咁就快D打電話俾人地,問清楚係咪可以自己買啦!!點知...又係個句唔使咁急!


唔急!!!萬一人地師傅見你無咩反應,而合約又寫左,咁佢買左貨到時點呀!!!跟住又話第二日一定打!!!完全俾我講中晒啦!!第二日咪呢樣個樣最後無打!我唔話你你都唔諗住打啦!!!!!!!!


好喇!轉個頭話你知壞人J諗住唔拆天台個漏水窿,呢個急喇掛!萬一個衰人第二朝一早倒晒D防水膠落去,你想再拆都難啦!!點知...又係個句...第二日先打啦!!呢家咁夜(當時係黃昏七點鐘).


...咁唔該開錯窿個床頭你瞓,開錯窿個衣櫃位放你D,第日滲水唔關我事,我要提要講要話都做過,講到最尾間屋都係你...要維修都係你出錢(唔使旨意用我D私己錢呀!).我理得你>.<


P弟夫婦


救命!!!點解會有D咁怪既人架!!!!!!!!


最初既時候,你地自己話太陽能好,仲話咩四季好(大陸牌子),咁你地有你地揀,我就早早confirmsolar hart!


轉個頭又話公司朋友網上都話太陽能唔好,用好多電(!!?),所以又話咩空氣能(translation:香港稱為電熱鍋熱水爐),又話用幾少幾少電,又話自己公司用得好好,不停有熱水,陰天雨天都唔怕無熱水(強調...太陽能雖則稱為太陽能...實質佢地係用輻射發熱,所以陰天...雖然無咁強,但都仲煲到水,係慢D).OK!! that’s your opion. 咁你地繼續尋找他鄉的空氣能啦!


接住...三催四請幾個月都confirm唔到用咩空氣能機,仲要倒轉將責任推落大判到,終於俾上進鬧返轉頭,搞到間屋D水喉走位遲遲未定...結果十一月頭去左睇奧朗(唯一香港我地搵到有賣電熱鍋感覺又信得過既地方),咩資料型號大小全部俾晒B,正式可以落實D水喉走位電位


十一月尾即係前日,搭搭下巴士,無啦啦係度講返…D人話太陽能好好喎!!!!!!!上進忍唔住話...D人即係邊D人呀!!!...原來又係朋友公司同網上面D人囉(佢地都轉得好快喎!!!),又話皇朝呢個牌子係全中國全世界最好,又話奧朗係大陸係好差既牌子,又話唔明點解咁差係香港反而有得買,皇朝咁好係香港無得買.跟住仲加句:係大陸買電器係唔收安裝費,係香港都唔知點解要收咁呢個我都真係唔知點解唔同部門做掛??


越聽越唔對路,佢地想做咩仲乜係咁sell皇朝,仲講到話可以運落嚟香港,又話咩大陸既安裝師傅可以唔收錢嚟裝,俾返車費就得(借此機會講講:根據我有限既法律知識,香港入境條例係講明任何以旅客身份入境人士,不得在港工作,無論paid or unpaid都係唔可以,唔好以為講聲佢係親戚朋友就以為可以落嚟幫你看舖裝修湊小朋友,都係個句:無事就無事,有人告狀就好大件事刑事嚟!所以我其中一個原因完全無諗過返大陸做廚櫃,係因為度尺既人係大陸師傅,佢地咁樣落嚟度尺其實係BOC(即違反逗留條件),作為基督徒,明知犯法無理再去做,所以我完全無諗過喇!)


而其實皇朝既太陽能都要成$16700人民幣!!!!!!?我個部澳洲做都係$18500港幣,佢地仲未計運費越聽越唔對路,即使同佢地滅火,始終香港無代理,佢電壓唔同香港,機電工程署都唔知有無Check.


最終好唔明佢無啦啦做乜咁hard sell呢部野??


噚日終於明點解!B君又再嚟巡場,佢兩公婆係所有野已進入最後程序,水喉電制預好晒位後話轉返用太陽能!!救命唔該做任何決定前,可唔可以考慮清楚呢??你地咁唔單止影響自己,仲影響埋人地!!


B君話為左方便安排工作,如果上進同P弟能夠用同一牌子既太陽能就最好,我絕對唔會容許轉用皇朝.我唔想間屋無啦啦燒左都唔知咩事,熱水爐始終係用電量勁既電器,雖然係太陽能,但萬一連續幾日落雨/陰天唔夠輻射,係可以好似普通熱水爐咁用電煲水),你話D燈飾大陸買都還可以,但係熱水爐太危險…NO WAY!


上進同P弟傾過最終結果佢地都1st choice係皇朝,原因不明,就算知道價錢貴過solar hart都無怨無悔表現出佢地愛國之情,一心一意追隨皇朝呢部機.原因除左愛國,我真係諗唔到(???)


都係個句,你有你選擇自由,我地既suggestion都俾左,聽唔聽你地都成年人啦!自己決定.


門鎖


一早已經預定門鎖要自己另外再揀再買,要買隻勁D,等佢可以好好咁做好保衞家園既工作!


噚日小嘉離遠一望,點解個大門已經裝左門鎖咁都算點解連門匙都插埋入去“fing fing”吓咁??呢家間屋係地盆嚟,每日都二十幾人出出入入,咁樣插條匙係度學廣告話法:我唔偷都對唔住自己老細啦!!!有無搞錯!!!!!


於是走去同壞人J話第日想換鎖,咁佢都話應該換DD,電腦匙,咁佢就去望望我可以買D咩大細同款式點知



 



點解會咁架!!!!!個門框原來係超幼我初初都唔知原來對門係有好大塊玻璃!!!!度一度個門鎖只有2.5cm!!!?長度就只有21.5cm!!!?細心一睇連框嚟既門鎖竟然係膠係咪傻架!!!!!!


點算點算壞人J都話要問問先知我唔理呀!!我一定要換鎖架!!!!


最煩係發現前花園有一隻門都係咁換唔換到架????


小嘉心裡立刻運算如果真係換唔到唯有等A小姐佢地影完相,比賽完成,我就成對大門換左去換返白色實木門,咁就用咩鎖都得然後再加返個電鎖,咁就可以用video door phone,而前花園門無辦法既辦法就係可能遲D搵人燒個鎖位直情用鎖頭住佢,安全第一嘛!


~~~


一輪嘴發洩完內心既氣憤,舒服晒!!感謝主^^


知道越近尾聲就會有越多大小問題出現,願天父保守小嘉有耐心和忍耐去面對,我知道凡事天父都有其美好安排與帶領,感恩天父給我一個好好的空間去將壓力釋放謝謝天父爸爸^^


1 則留言:

  1. 真係太刺激啦
    [版主回覆11/30/2010 09:26:00]係咪真係激死呀!!!!
    佢細佬呢家又話可能或者應該會用返"空氣能"喎
    門鎖個度都好煩呀!!因為大判話好似換唔到其他款,佢話個鎖應該唔係膠,佢會去望下...至於已經插左鎖匙...佢話遲D再換過另一個鎖(同一款>.<)
    但我極力要求要返不鏽鋼鎖...好煩呀!!或者最後真係要換返對門本啦>.<
    係喎!我搵到本書喇!!原來唔單止kitchen連間屋其他地方佢都有D介紹架!!外國既田園Style真係好靚...幾時拎俾你睇呀???

    回覆刪除