2010/11/1

My Lovley Home の Day 215 to 216 Part II

而家小嘉每回返去望,都會好認真好努力咁去睇每一個細節


然後努力對比腦裡面既資料...因為嘉爸真係無講錯---無一個泥水係唔呃人架!!!!!!


星期六返去睇,小嘉入去樣品廁所望望??做左防水未呢??


見到幅牆鋪磚喎!!!於是問師傅,佢話只係企缸位會做防水,


企缸出面其實好少會有大量水,所以唔需要做.講真,


你問小嘉,我梗係想做晒架!但佢咁講我咁聽啦!但係都繼續諗諗諗...


加上A小姐會入嚟,可以問佢意見.


點知,一望個企缸嘩嘩嘩!!咪玩啦!!個高度做到1000都唔知有無,到我腰咋


我老公成六呢高,一淋水高出一倍啦!!!


即刻捉左個判頭講,起碼要做到我老公個頭殼頂咁高啦!!我地好人慈喇!


我見人地成個浴室做到上天花架!!!


後咪A小姐嚟左,B君又係度上進即刻走去問


小嘉又再同時去望望幅牆其他為無做防水好唔安樂...


問問鋪緊磚個師傅,佢夠膽死話做左我問做左去邊一指


!!唔該晒,原來做左5cm咁高囉!佢仲話拖地D水都去唔到咁高呢!


(不過唔好意思我慣左如果洗廁所...係一野就用花酒係咁淋D


呢家唔敢啦!只可以用海棉拖>.<)


當上進 仲同B 君傾緊時,小嘉問(我係二樓佢地係地下)防水點呀??


B君話會做到300!!??呢家得50咋喎!!!


B君仲話做左我忍唔住話佢知5cm咁高咋喎!!!


一來我地出到聲,二來A小姐大大個企係度,B君即刻吩咐壞人J叫人改.


!!轉個頭,師傅叫我去望...終於做返一尺高喇!!


你之前做足工夫,咁咪唔使又拆又鋪囉!都唔明


點解佢地D天性咁怪,係要搏得就搏...不過你地真係搵錯人嚟搏...


感恩,天父都讓我每次都發現問題,再加埋宇爸宇媽煩人攻勢,


一批又一批判頭及師傅,呢家咪就係偷雞唔著蝕渣米囉!!!自己攞嚟衰,~



多謝教會弟兄介紹...原來呢樽叫風媒樽...用嚟燒桿既!


 



會安裝冷氣既位置已鑽喉位~


 



廁所喉去水位...睇住原先靚靚既牆無左一忽...個心好痛呀~~


 



門口用木框預留位置...將來門框只要一塞...咁就搞掂喇!


 



玻璃底框開始批盪喇!!!


 



二樓樣品廁所...企缸位倒第二層防水料!


 



浴室水喉位....冷係左手,熱係右手~


 



二樓走廊玻璃底...都批左喇!!!


 



經過一致既贊同...二樓上三樓改回用石樓梯...


 



師傅星期日就鋪好...


 



三檈已經批好纖維灰喇!


 



突然發現...三樓廁所結左磚牆喎!


 



三樓studyroom位置...起返半身高既牆,上面係大大塊既玻璃窗^^


 



露台既玻璃底都批返靚仔喇!!!


 



呢個係用嚟批廁所牆既防水料...sika的!


 



呢個唔知咩東東...問判頭佢話五星粉(啞...因為個圖案係五星)...佢話係快乾英泥...不過...呢家其實無用,訂定先,萬一有用可以即刻攞嚟用喎!


1 則留言:

  1. 劉比蒂1/11/10 19:30

    我洗廁所都係錦架喎.....快d 又乾淨......
    [版主回覆11/01/2010 22:16:00]係呀!!不過驚防水唔係做到好高,會滲左D水...不過其實應該無咁易既~

    回覆刪除