2010/11/1

My Lovely Home ... 二樓toilet砌磚喇!!!

終於...終於二樓樣品廁所鋪磚喇!!!!!!!!


原先訂係上星期頭鋪的...不過判頭好有性格,維持一貫作風...講既同做既係兩回事>.<


星期六返去,見到師傅努力砌緊feature wall,判頭同師傅同聲大嘆玩死,因為...


D磚要做pattern,對到佢地傻下傻下.


...呢個項目唔關我地事,事關小嘉同上進都講,我地都唔知自己個廁所係點,


D設計,D,D顏色,D馬桶...總之所有野都唔係我地揀.


不過好得意,原來磁磚王會出左D圖俾師傅跟住砌,所以都OK!!!


但係星期六,剛好砌完幅feature wall,係黃昏美麗太陽既照射下...


小嘉同上進同宇媽都見到D磚鋪到凹凹凸凸咁,


於是星期日,上進又問壞人JB,但係佢地兩個二口同聲話其實砌得唔錯.


當然,做砌磚既判頭都知我地有呢個疑惑,判頭話因為D磚無可能塊塊都平...


一定係有輕微彎曲,所以無可能做到波平如鏡一樣的牆身.


判頭後尾仲拎塊磚俾我地睇,事實又真係有好輕微既彎曲,而呢D都係正常,除非...


訂意大利磚/外國磚,咁情況就會好好好好多,但價錢當然亦貴貴貴貴好多啦!!!


不過,感恩,隔離屋的叔父經過,帶我地入佢間屋再望望,


佢間屋砌磚師傅係新界好出名砌得靚,小嘉望落去,


係喎!又真係點都有少少不平,而呢個叔父都話我地D磚都砌得唔錯,


再加上未批groutD邊度,鋪返會好好多.


於是,我地知道正常係咁就OK!


而同時,小嘉都擔心會有空心磚既出現,B君有個工具話可以借我地用,


佢係一支棍有一個圓球(好似指揮棒的),專用嚟check有無空心情況.


B君都話佢會每一塊都敲敲(呢個我信佢...外牆佢都已經用呢支棒由頭掃到落腳喇!!!),


如果有問題,佢會叫人起返再鋪!


而試水方面,小嘉以為一倒好防水個層就試...


但係B君話無咁快,砌埋磚先...咁如果到時真係滲水...咪又要拆磚再整??


不過都好,咁樣試可以肯定連D磚同牆之間都唔會有滲水機會!



唔同樓既廁所磚samples...仲有幾塊無影....不過P弟屋企多款D>.<


 



面既唔知咩膠...下面係靚靚日本馬賽克...B君送俾我地,要成$8X一尺...


不過我地只係鋪鏡櫃同洗手盤之間的位置!


 



係咁樣既顏色...唔知砌完變成點呢???


 



cut磚機器!


 



最初初砌時...一時粗一時幼...不過其實D磚係送嚟時已經cut好size喇!!!


 



因為已經黃昏,而廁所又細...好辛苦先影到少少pattern,不過大致係咁啦!!!


 



幅feature wall砌好喇!!做埋其他牆就等A小姐驗收!


 



開始砌其他牆...係白白地色既牆~~~~(有條紅線,係水平儀嚟!!!)


1 則留言:

  1. 劉比蒂1/11/10 18:41

    D 馬賽克係有幻彩 ??????
    [版主回覆11/01/2010 22:15:00]有少少咁架^^

    回覆刪除