2010/8/25

願你們都能主懷安息.

The LORD is my Shepherd; I shall not want.


He maketh me to lie down in green pastures; he leadeth me beside the still waters


He restoreth my soul; he leadeth me in the paths of righteousness for his name’s sake


Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil; for thou art with me; thy rod and thy staff they comfort me.


Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies; thou anointest my head with oil; my cup runneth over


Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life; and I will dwell in the house of the LORD for ever.


Psalm 23


耶和華是我的牧者‧我必不至缺乏。


他使我躺卧在青草地上、領我在可安歇的水邊。


他使我的露魂甦醒、為自己的名引我走義路。


我雖然行過死蔭的幽谷、也不怕遭害‧因為你與我同在‧你的杖、你的竿、都安慰我。


在我敵人面前、你為我擺設筵席‧你用油膏了我的頭、使我的褔杯滿溢。


我一生一世必有恩惠慈愛隨著我‧我且要住在耶和華的殿中、直到永遠。


詩篇 二十三篇


5 則留言:

  1. 但願神的安慰臨在受痛苦的各人身邊和心內

    回覆刪除
  2. happysnoopy26/8/10 09:39

    (Empty)

    回覆刪除
  3. littlekawai26/8/10 10:43

    要好好珍惜身邊的人...更要快快帶領未信的認識天父.

    回覆刪除