2010/8/6

My Lovley Home の Day 130 (06 August 2010) ... 裝修進度I

小嘉好少咁夜先嚟打blog,不過真係超想寫出嚟,所以夜一夜都要寫啦!!!
事情講返係今日下午,上進終於聯絡到壞人J喇!咁就問清楚佢點解咁少人開工啦!佢話嚟緊會每間屋有3-4個人喎,咁橋上進問D唔問D,宇媽又講D唔講D,話今日又真係見到三四個人嚟開工,上進一心以為係每間屋都有三四個人啦,點知...原來係total得三四個人,咁都無法啦,呢一樣我都相信遲D材料嚟齊都會多番.
但勁爆係....小嘉同上進一直認為裝修我們家和P弟家會是同一班人,點知....原來,壞人J分開再外判俾兩批人做...吓???!咁無法喇!我呢家都自顧不暇...P弟要自求多褔喇!!!我無法分心再去睇佢地屋企喇,原先諗住同一班人,咁做野手法都一樣,如果我個邊發現有咩問題,理應另一邊都一樣,但呢家咁樣...我真係無咁多心力喇...sorry哦!
知道呢個消息後,我地都無法啦!因為呢D又唔係咩出奇事,外面好多時都係咁,於是上進再問返...對於幅牆既洞洞佢想點解決,佢之前又話覆我地會唔會整返走已封英泥,但到呢家都無答.
我地當然要問清問楚啦!!!

你是第 
ivr
隻貓腳呀!ivr

1 則留言:

  1. 劉比蒂21/8/10 11:49

    禁少人開工.....因佢手頭上有其他屋要做囉.........
    [版主回覆08/21/2010 21:06:00]呢排多返人開工...今日返去,D間隔已經造好晒...砌好晒磚牆,下星期主要係批蕩,不過批蕩既工人就少D,希望下星期多d人嚟做啦!

    回覆刪除