2010/8/23

My Lovely Life ~ Our the 8th months...

小嘉同上進係 十二月十九日 結婚既,所以每個月既十九號,我地都會少少咁慶祝一下,如果十九號個日有事慶祝唔到,我地就會預祝或者後補喇!!


上星期四就係我地第八個月既結婚紀念日,所以我地又出動食餐好喇!(其實所謂慶祝,都只係出街食餐好少少既飯咁啦^^)


不過下個月上進會去左巴塞都attend seminar,而個日又係小嘉表哥既大日子,睇下到時預早慶祝定係後補先~~~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



走時在公園旁看到這隻貓咪....可惜相機有霧氣...用手機影下有點矇矇的...這隻貓很可愛,超肥又坐得像個人似的...而且不怕人...超得意呀!!!


 


第幾位客人呀~~~

voicexml
囉!

 voicexml


1 則留言:

  1. 上進兄仲咩咁滄桑,岩岩開完夜呀??
    kawai 你要去做下facial 喇~ 嘻嘻!!
    [版主回覆08/23/2010 15:33:00]哈哈!!!
    我地個樣無咁殘架...不過..因為D相好大size,我用小畫家將佢縮細,所以搞到一點點....
    不過我D皮膚都真係差左...呢家好忙,星期一至五係出面,星期六日返到元朗仲忙過返工...我D facial仲有十幾次未做呀>.<

    回覆刪除