2010/8/6

My Lovley Home の Day 130 (06 August 2010) ... 裝修可唔可以快少少呀!!!

原來今日不知不覺,我們家已經進入第130日喇(不過實際有開工既日子係89=.=),呢家進度都唔係太多


首先,前日上進打返屋企問問,L小姐因為要陪妹妹返第一日既幼兒園,所以請假了兩天假,而前日D師傅見到L小姐,就同佢講話嚟緊既進度會快好多,遲些少D材料都會送入去喇!


我估…D師傅以為成日睇住個場係L小姐,所以都急急咁同佢講.不過直到噚日,都仲係只得一個泥水師傅係度做,都仲係只係做緊個牆角既批蕩唔該,做左成兩個星期喇!於是噚晚上進打俾壞人J,想問返清楚佢打算點整返好D洞洞同埋點解咁少泥水工人,不過個電話無人聽,所以上進今日要再打過>.<


另外,噚日宇媽同隔屋傾開,D洞洞就咁用英泥封好有問題,點知呢位鄰舍佢幾個月前搞掂既新屋,原來D洞洞都係就咁用英泥封好我聽到都唔知開心唔開心好因為,原來真係仲有人間屋係用呢個做法,但係佢地間屋擺明quality係一般,我同佢一樣,咁咪變埋好一般囉!!!


所以一定要壞人JD講返點解決呀!!!!


最後,我一直以嚟,都話覺得T師傅係好OK,嘉爸同上進都咁認為,只有宇爸成日話人地做野唔得,又話人地偷工減料(實際上係無人地仲自發咁做多左野),好啦!經過呢兩星期對住新呢班師傅,噚日終於承認事實咁講返:呢個師傅一D”搭烚都無,都唔知阿T


呢家終於知道人地好喇!之前仲話第日花園都係佢做,驚做到唔知點,呢家就發現人地原來做得好好!不過呢個發現都唔知開唔開心好因為係呢家做得唔好先覺得之前好咋>.<


你是第

voicexml
隻貓腳呀!voicexml



1 則留言:

  1. 劉比蒂21/8/10 11:45

    有時太多錯漏......到最後嬲都變做唔嬲......因為佢地話問題唔大.....都唔會更改......有人話 e d 係 建築界的陋病..........
    [版主回覆08/21/2010 21:09:00]呢家暫時都OK,見到有錯漏so far佢地都會改(當然我地要堅持啦!) 不過我地都估道遲D會多D錯漏,都預左D師傅唔會咩都做到最好,不過呢家可以執正幾多得幾多啦!

    回覆刪除