2010/8/10

My Lovley Home の Day 134 (10 August 2010) ... 隔熱膜 II

小嘉嚟緊要研究既項目就係隔熱膜喇!!!



噚日提到唔知用咩牌子,而自己講得出個名既就3M,上佢個睇又好似幾好咁,不過最驚都係會超貴,於是send左個e-mail問下個價,起碼都得個知字.



係同一時間,繼續上網搵唔同既資料,發現原來有個牌子都一樣好出名吓咁,佢叫做llumar,係美國大牌子,咁我見網上面都有D人貼佢話OK!價錢佢就有平有貴,depends on你要D咩咁啦!見到人地話平既由$5x到貴既$2xx一尺都有..不過佢地一尺係好似買布咁本身有4-5尺吋封既!



不過呢D只係料,未包安裝費.而另外亦見到有一間話係CP Films既香港代理,而我睇過llumarCP Films旗下其中一個品牌,而且見呢間公司有好多大型公私營機構都搵佢貼,佢又整個表出嚟話施工價格比窗廉低,我都希望係平呀!!!



萬一真係安裝費貴...咁我地或者樓梯同天花窗就俾人整,其他D窗自己貼都應該得掛??總之要慳得一蚊得一蚊啦!



所以呢家sende-mail俾兩間公司問問資料,之後再去佢地D店到問清楚,希望唔好太貴啦!!



至於3M….頭先收到3M既回覆...一望個價錢真係嚇死人(比我之前係人地D blog見到既價錢貴一倍!!!!)…所以唔使諗,3M一定bye bye lu~~

你係第

ivr
隻踩入嚟既貓腳!ivr


沒有留言:

張貼留言