2010/8/12

My Lovely Home の Day 135 (11 August 2010) ... 隔熱膜sample

噚日放左工,同上進一齊去左llumar其中一間認可既分銷店,間舖係駱克道,所以放工行過去都好方便,沿途見到有牆紙舖都會望望,其實最多既反而係skylight,價錢真係由平到貴都有,而人工就另計基本上,成條街人工都係$20-25/ft2.不過,可能我地無心又或者窗簾公司生意主力都唔係隔熱膜,所以我地係到望下揭下D樣版時都無咩人理


行左兩條街口,終於到左llumar其中一間認可分銷商喇!(不過真係成條街都唔太覺有llumar既太陽膜喎??!),入到間舖,就見到佢地有D,佢地D板仲要係貼左落玻璃度,感覺好似好D,不過始終玻璃樣版都唔係齊晒所有款,所以都再望望係紙度既樣版喇!


首先都係見到有好多skylight既太陽膜,CPSR系列,問返個Sales哥哥有咩分別,佢又好有趣咁話其實無咩分別(???),佢話只係一個series係新D,咁做出嚟既太陽膜清D咁囉!


再問問skylightllumar既分別,佢話llumar當然係會靚D,佢地膜的quality同厚度等都會比較好.望下skylightllumar既人工包料價錢,其實又唔係差好遠,所以小嘉同上進都集中火力睇llumar!


因為我地都係想要D visible light transmittance(VLT)Dtotal solar energy rejected(TSER)又可以高D不過當然無咩可能啦!要清D,隔熱能力一定無咁高個店員哥哥聽我地講左陣,都拎左隻llumar PP70俾我地睇,佢話呢隻都好多人揀...佢既VLT都有70%TSER就有38%, so far so good!如果隔熱真係要去到50%以上,佢地個VLT就一定會低D lu~


呢隻PP70如果只買料就$88一直呎(好似係五呎濶無問清楚!),咁個價錢唔係最貴又唔係最平咁啦!!不過如果人工包料,就要$45/ ft2!!!咁計返人工都要成$27.4/ft2!不過問左,佢係真係實計幾多呎既,我地唔使負責消耗既價錢咁都好D…因為如果真係貼我諗條樓梯都有好多位要消耗.


不過,因為佢地人工係普通D窗既貼法,我們家因為天窗同一大條樓梯所以店員哥哥都話要等佢地問返個廠報價先知要幾錢(嗚嗚破產喇!!!)


其實如果唔係有天窗又有條難搞既樓梯,都未必要搵佢地貼,搵佢地貼係因為佢地會有D特別既方法貼,可以保障D邊位唔會捲起(店員哥哥話呢個係普通人貼時會成日出現既問題),而且,如果佢地貼,貼錯左佢地自己出料左貼啦!但係我地貼錯就真係要再買料喇!!算啦!摶唔過不過真係人工仲貴過D料呀>.<


當我地再望望時,??係喎我地其中一個想睇既係safe & security series!於是即刻打開望望可惜,佢咩資料都無(我諗少人用掛??),連樣版都無呀!!只係知道都係$45/ft2,同顏色係Clear.



店裡面有超多sample...店員哥哥由得我地攞左兩張^^



PP70 ... 唔知我們家會唔會貼呢??


今日有幾多隻貓腳呢??答案係:

ivr

ivr



沒有留言:

張貼留言