2010/8/4

My Lovely Home の Day 127 (03 August 2010) ... 我就俾人激死喇!!!

因為前日上進on call,所以噚日中午就可以放工喇!平時佢都唔會話返去睇下個進度,不過暫時嚟講,個上泥師傅真係令我地對佢失晒信心,所以上進都要返去望一望先!


返到都一樣係只得一個水泥師傅開工,而我們家的墨斗已經彈好喇!上進噚日影左幅牆既相,再望清楚後再打俾J,J君話會係本身只用英泥封既地方,塗厚D既防水料,咁就唔會滲水,不過,上進都要求J君叫師傅整走已經批左既地方,重新再封過,不過J君話有D難度,要再研究下先喎!


佢咁講即係唔會整啦!佢話用個D防水野就無事實係咁講架,唔通同你講:用左個D防水野會好D,不過都唔肯定會唔會滲水架咁咩!


!因為呢件事,小嘉真係唔開心到發癲呀!!本身成間屋既結構係好perfect,呢家感覺係有個人將成件完美既藝術品整壞晒,實在真係再信唔過呢班人(雖然其實可能係好小事但係D人做野好唔好就係從呢D細微處去睇清楚嘛!)


而呢件事亦令小嘉處於慚愧與嫉妒之間,因為初初以為P弟家都有一幅牆封了,點知原來只有我們家是這樣,其實係應該感恩,起碼只係一間屋出問題,但心裡有間唔中唔知點咁,好似想人地陪埋出事跟住又好慚愧,唔應該有呢個諗法!!!求天父帶領,我唔要跟錯魔鬼既腳步呀!!!


我決定改J君名做壞人J(其實我連佢個人都未見過),壞人J噚日同上進講,今日佢會去地盤到望清楚D墨斗彈得準唔準,會度返D門呀,牆位咁,然後再對返D圖則,如果無問題就會開始開工,都唔知仲要等多幾多日,但係叫上進問佢點解得一個水泥師傅係度做批蕩,佢又唔記得問朋友,兩間屋得一個師傅做野(仲要做錯野),想快都難啦!真係想問壞人J,如果佢只係接一間屋既工程,咁係咪會斬開個人一半咁搵半個師傅嚟開工呢正常都一間屋一個師傅啦(一間一個已經係唔夠人)!點會兩間屋一個師傅架...


初初以為間屋既外形搞掂就放心晒原來呢家先係開始呀!!天父呀!!求你教我怎樣以平安喜樂既心去面對,我唔想成日都發癲發脾氣呀!!求天父賜智慧.


沒有留言:

張貼留言