2010/8/13

My Lovely Home の Day 137 ... 地板顏色@Quickstep

7月尾時睇過個3D設計圖,地板既顏色有之前既淺色轉左用深色,所以之排都再去多次quickstep拎深色木板既sample,不過我地當時都preferU1030呢隻色,佢係我佢深色得嚟又有浮雕既效果,所以都OK!

點知!!!!!!!!噚晚上進話我知,A小姐將成間屋既地板顏色又由深轉返做淺,因為今次係真係confirm要訂,所以小嘉都有小小不知所以因為真係唔知轉返淺色間屋既感覺會變成點.


而改左顏色無晒小嘉鍾意既country series,而家等放工再去quickstep睇下新揀既木板顏色同感覺係點,希望有砌好一大塊既樣板望望啦!呢家A小姐建議既係U312呢隻色...其實佢同小嘉本身想用既U1012都一樣係Natural oak...今日睇完,如果唔太大分別,希望可以轉返用U1012啦!



最初揀既顏色...U1012



七月尾睇完個interior design諗住會揀既顏色U1030



現在A小姐suggest既顏色U312


而另外,本身我們家的地板都會用一致既顏色,不過當小嘉同A小姐表示小嘉的房間想油淡淡的藍色牆再加白色的傢俬,A小姐聽到後,就話小嘉房可以做greece style(實在即係咩style都無咩認知???!),而地板可以揀白色的...所以...



小嘉房會揀這個白色的地板...當然..我間房無呢度咁大啦!!!



這個地板白色中有點舊舊既感覺,超期待中~


不單小嘉房用了白色地板,現在連三樓master bedroom地板都轉色了...唔...一間屋用左三隻色既地板...感恩本身係逐尺計價錢之餘個損耗都有一定既%,如果唔係...可能又要多D錢喇!!!



這個圖是自己配搭...所以有點怪怪...總之三樓就是這個顏色囉!


你是第

ivr
幾隻貓貓入來觀賞哦! ivr


2 則留言:

  1. 隻隻都係好靚嫁。。真係好難擇,你間屋大仲多選擇啊。。我屋細就唔駛諗啦,一定係淺色啊。。
    [版主回覆08/13/2010 14:33:00]但係佢有時D色鍾意,就唔係自己想要既texture,想要既textuer又未必有合適既顏色...
    所以等陣放工都要去再望過啦~~~

    回覆刪除
  2. 我上網搵唔到你之前同我講的果間地磚王呀!你有無wet site or電話可以俾我呢~~ ?
    [版主回覆08/16/2010 22:58:00]唔係地磚王...係磁磚王呀!!哈哈哈!! http://www.kot.com.hk/main.aspx 呢個係佢地homepage呀!!!

    回覆刪除