2010/8/20

My Lovely Home の Day 143 ... 裝修進度???

噚日上進打左電話俾B,問下約埋壞人J去討論裝修details…順道問了一些問題不過,B君話其實我地去唔去聽佢地傾都得,怕我地浪費時間,佢其實會再約我地,然後逐樣野同我地講返點做,同埋好處同壞處所以小嘉同上進都係等佢地傾完先囉!    


不過,噚日上進再同B君講返用llumar膜時,佢覺得無呢個需要,佢話如果防爆,佢都防唔到幾多,如果係隔熱,窗簾都做到咁話


係咁情況,上進呢家考慮,會晒到,熱既地方就貼llumar隔熱(小嘉覺得太陽膜係有佢既用途),但原先諗人住防爆既地方,就可能唔貼,呢家諗緊做一D glass break detector,定係裝CCTV…


所以,上進今晚既工作就係打去D保安公司問資料喇!!!


 


大家一齊研究下...第

voicexml
位朋友!


 voicexml



 


 


1 則留言:

  1. 但係窗簾唔夠隔熱啊...
    [版主回覆08/23/2010 11:51:00]係囉...所以呢家有D要搭棚先貼到隔熱貼既地方,襯有棚時貼左先...其他地方等住落真係覺得熱先再貼啦~~~
    不過,感恩我地屋企向西個邊無咩窗,咁應該好D既~

    回覆刪除