2010/7/16

婚禮第十三章の我們的大舞台佈置

其實原先都無咩點諗過要係大舞台到佈置,因為大舞台本身已經好靚,如果再加太多既佈罝,會覺得太多野,成個場都好似好亂咁,不過當我地再認真諗諗,個platform點都要佈置下,所以襯六七月時既婚紗展,就周圍望望場地既佈置見到Sweet Wedding個booth都佈置得幾好,問過價錢都OK(platform加油畫架同reception好似$2888無記錯的話),於是就落左訂book喇!

因為大舞台本身幅牆係大拱門,如果做backdrop就要搭架,再加埋我地想用埋放係後面既三角琴,於是就要一D需要backdrop既款,不過都係簡簡單單咁.

到左結婚前一個月左右,就去金都到confirm個款,佢地show左好多唔同既款俾我地,點知俾我地見到一個超靚既羅馬拱門,好elegant好型呀!睇完呢個款,再望其他就真係覺得無咁靚,但問過要加千幾蚊,心大心細,我初初預佈置都係二三千度,只係佈置個台,唔使咁貴啦!

但最後,上進都拍板要左呢個拱門,於是咁又用左四千幾喇!不過結婚當日,真係超多人讚個佈置特別,咁樣貴少少都值啦!!!

後記:本身我地個Reception係包燈燈架,但後來小嘉係D相度睇返,佈置公司無幫我整到燈落去,激死喇!



首先從遠遠的看...都真係幾靚!





近一點點再看....





最近最近的看...GD,個台靚得黎,又唔會談到後面部三角琴...雖則都唔係點見到:P

沒有留言:

張貼留言