2010/7/2

婚禮第十章の我們的晚裝 @ janny wong II

係上一篇到提過,小嘉同上進,yarei & terry係廣州買左三套晚裝本身小嘉係打算係婚宴個日著返呢D晚裝但係又覺得影過晒相,好似無咩驚喜咁(擺明想著多幾件衫啦!!呵呵呵!!)而係呢個時候

小嘉團契有個姊妹,佢早我兩個月結婚,當小嘉大部分工作都準備得七七八八時,佢就好多野都未整=.=有次講開租衫,小嘉因為成日都有上ESD個網,所以都見有好多新人勁讚janny wong D衫,還掂我地去janny wong度都好近,於是suggest下俾佢喇!

姊妹佢真係去左睇,佢仲約左D FD去埋睇,佢地睇完真係即刻俾晒錢去租喎!佢仲同我講,唔好去睇呀!因為真係好靚,實忍唔住手去租架!!!

於是,小嘉又心郁郁喇!講埋俾上進知,無諗過上進話如果真係靚到有人地講咁好,都可以租既(但係其實D package一D都唔平架).小嘉之後就打電話去janny wong度,原來佢地星期一至五就專for試身,星期六夜晚就係presentation,而星期日就係family day唔會工作果然係有Style!!!

小嘉book左某一個星期六去,嘩!!!原來佢個workshop係豪宅D衫真係好靚好靚不過好得意,janny好鍾意係present D衫的時候都會不經意問D問題,如果快舉手又答對就會有一個sticker,當成晚的presentation完左後,如果真係join佢D package的話,咁每一個sticker可以扣$100大元!!!跟住又點呢???下星期先話你知

1 則留言:

  1. 已經 " 下星期喇" 快d 話我知喇!!! 哈哈
    [版主回覆07/05/2010 11:05:00]哇哈哈!!!我仲check 緊e-mail呀!!!
    幾日無Check...好多野....比比皇后,你等多陣啦!!!

    回覆刪除