2010/7/7

My Lovely Home の 我們的Mattress Simmons vs Sealy

我地睇完Simmons,打算向Sealy進發喇!行到愛皇健舖前,上進都話想入去試下,其實佢試過都話OK既,不過佢試個D都係硬D既款,唔係我杯茶,於是我地就走喇!

去到Sealy,個女店員都問我地鍾意咩款的床,佢於是就叫我地試下張Celebration,唔訓落去我覺得少少軟,咁打側身都OK唔會覺得隻手好似好辛苦咁不過都係有少少硬

跟住就試左張Posturepedic Two,呢張就好D,佢都有少少軟,不過都一樣有承托,呢張都OK既!然後我地再試左張無記錯係Premium Prestige皇譽,呢張都好舒服呀!!好軟,不過上進話條腰好似凹左落去咁,唔係好舒服然後,小嘉再試下好多人讚既hotel deluxe,嘩!!軟淋淋好舒服,不過對上進黎講就真係太軟喇!不過比較下,上進覺得hotel deluxe托條腰托得好過Premium Prestige喎!

試完Sealy後,我地再去返Simmons試訓,再問問Terry會唔會有咩禮物送,不過佢都係話無,佢仲好細聲咁講(因為當時有第二D客係度),佢話已經俾左個extra discount我地,所以真係好難再有禮物,而佢真係好大膽咁問一對中年夫婦客人,佢地都係買左Simmons,問佢地舒唔舒服,個客都猛話好好,所以佢地先返黎再買野.

而家,我地有兩張床入final

Simmons(蓆夢思): Merriam Euro Top 特級瑪慧安

Advantages:

1.夠軟好舒服,但係條腰一樣托得住,我同上進想要既感覺都做到.

2.美國造好似好D咁

3.獨立袋彈簧

4.保證係送貨前一日,如果有咩promotion而有extra discount,佢地都會俾返我地

Disadvantages:

1.淨床價錢比Sealy貴

2.只有專門店有得賣,用唔到Sogo Card 5% off

3.無枕頭無mattress pad送 (基本都一定要買Mattress pad,但要成千幾二千蚊呀!!!

Sealy (絲漣):Posturepedic Two

Advantages:

1.價錢較Simmons平

2.有Mattress pad 同枕頭送

3.Sogo會再有5% off既discount

Disadvantages:

1.比Simmons 硬,如果揀軟D款,又無Simmons承托咁好

2.應該係東南亞製造

Conclusion:

    


呢張就係特級瑪慧安...佢影到好靚咁=.="

如無意外,都應該會訂Simmons喇!!不過就真係貴好多但係最緊要係訓得舒服嘛!!

3 則留言:

  1. 我都係到諗緊用咩床‘肉’呀。。。。
    話時話啲床‘肉’好貴呀。。
    [版主回覆07/07/2010 14:30:00]係呀!!都無諗過會咁貴...
    你試下去新世紀六樓哎!!有好多牌子既專門店,你可以慢慢試均咁多隻都得架!!!

    回覆刪除
  2. Wedding Cat8/7/10 22:37

    一定要試側瞓, 一試就知係龍定係虫 ^^ 永安都有好多款
    [版主回覆07/10/2010 22:45:00]試左lu...我地最後揀左simmons lu...希望無揀錯啦!!!

    回覆刪除
  3. 咦...幾日無寫blog wor,你去左邊樹?!
    [版主回覆07/10/2010 22:49:00]好明顯....係無返工啦!!! 我星期四發燒病左,星期五就落水泥請左假(所以未就係一野燒焦=.=),我過幾日會update返喇!!!!

    回覆刪除