2010/7/6

婚禮第十一章の我們的褂裝 II

其實小嘉都死心不熄,試過兩次打電話問有沒有新褂到,但一直的回覆都係無直到真係好感恩,去到大約十月左右,竟然俾小嘉又再係ESD度見人話出左最新#41呀!!而且仲要係正襟,小嘉於是立刻打電話去問,店員就話我個日仲有期,小嘉怕遲左去又俾人租左,於是即刻約即日試身,又再打電話俾yarei叫佢陪我去喇!

去到嘩嘩嘩!!!!好新呀!!!而且呢套係第一套條裙的前幅同後幅花紋唔同架!!!

二話不說,小嘉即刻乖乖俾五百大元轉款啦!而係試身的途中,個店員姐姐問我點解會知有新款,我就話係網上有人講,點知個店員姐姐話我地都唔鼓勵D客係網上面話有款,因為咁就好多人轉款,咁樣條新裙好快就會舊喇!!但我個刻個心諗如果唔係有人講,我就轉唔到啦!!

轉左款後,小嘉打個電話俾珍妮,珍妮先講:其實之前個套靚就靚,不過好舊囉,呢家轉左仲好啦!真係俾佢激死=.=

另外,上進之前都係廣州買左一套傳統馬褂,所以出門個日,我地兩個超夾架!!!



好新好靚的#41號哦!!!





為左襯返套褂,專誠去左冠華南度買左對褂鞋...好靚架!!!





呢套褂係用peony做主題花...係我最鍾意既花,又係我花球所揀既花,襯晒呀!!











當上進同小嘉都著住傳統衫....幾襯...套衫!!!





係背面睇...都一樣超正架!!!



同場加映...宇爸著的是正式圍頭長衫...嘉爸都有一套哦..不過無記錯佢個套係灰色的!

沒有留言:

張貼留言