2010/7/5

婚禮第十章の我們的晚裝IV

終於去到第二次fitting喇!!!首先,小嘉問有無新衫嘩!!!janny 造左好多新衫,於是janny就拎返一D match 到我其他衫同埋個宴會地點的款式出黎俾我試好多件都好靚呀!!!

試到一件紫色花仙子(唔知第幾Version),好靚呀!!條裙有好多立體花花,又有好靚的lace,佢仲有個掛頸設計小嘉一試呢件就非常鍾意喇!!!佢仲要有一個超特別既地方就係個拖尾喇!!!佢係有兩層既第一層係裙腳剛到地面而表左有一層,係小小拖尾好靚!!!

           


好靚好靚!!!佢成條裙用既lace都係好靚架!!!!!



   


見唔見到個裙腳有兩層呢!!!而個頭飾係janny wong專為呢件衫要造,好襯架!!



再試多幾件時,見到janny俾一件藍色的晚裝(藍色waly)我試,不過佢掛係個衫架時,小嘉覺得好似平平無奇,當時心諗一定唔會揀呢件,因為實在太普通喇!點知著起左再加埋個腰間裝飾,好靚呀!!!上進就最鍾意呢件於是,小嘉就咁揀左兩件超喜歡的晚裝而婚禮過後,超多人讚我件晚裝而其中藍色waly得到最多男士的喜愛(仲有就結婚的朋友都問邊到租),而亦大部分女士就喜歡紫色花仙子哦!!!所以,小嘉揀呢兩件EG係正確,因為兩件各有捧場客!!!

            


呢件就受男士歡迎...我隻手遮左個腰花添=.="



            


後面個拖尾都好靚,佢有一粒好大的水晶同小小羽毛係後面,佢係襯返大家都睇唔到既腰花架...個頭飾又係janny wong專造俾呢套衫!

等我遲D再搵返有條腰花既相再pose上黎啦!!

Yeah!!下篇就講我另一件好鍾意既禮服Cocoon褂喇!!!

3 則留言:

  1. 我懷疑你每日0既工作就係寫blog 哈哈!!!
    我成日都好想寫好想寫,我都好鐘意我d 衫0家!!!
    [版主回覆07/05/2010 12:22:00]其實寫blog先係我正職...哈哈!!!
    不過呢排先有得係咁寫...遲D有seminar,又有board member選舉...會好忙呀!
    你快D寫啦!!我都好想睇你D衫呀!!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈...又係我呀,
    我亞妹出年結婚呀,幫佢睇緊d婚紗同晚裝,
    又發現你好多資料同d衫好靚,
    所以又要請教你喇....
    請問你講既jenny wong,有網站嗎...?
    有無舖頭資料地址俾我參考吓...?
    你d taste真係好好呀...梗係包括埋你老公啦~~~
    [版主回覆05/27/2011 09:31:00]哈哈哈!!!!我都覺得jenny wong D WG同EG勁靚呀!!!!超閃架!!
    不過佢無網址同舖頭架...佢其實係私人Designer,佢有一座超爆靚既豪宅做workshop,咁如果佢無改時間,就逢星期六佢會有個presentation show佢D衫,佢一路show會一路問問題,要鬥快舉手,搭對就會有一個sticker,咁當佢個presentation完左,佢會講吓佢D package,而如果當日join的話,咁就每個sticker可以減$100.不過當日無join之後先打算join返,咁就無得減喇!!
    佢間workshop係牛潭尾...如果你地唔熟路,最好去到元朗西鐵站再搭的士入去...不過你要打電話問清楚有無presentation同埋要留位架.
    地址係元朗牛潭尾碧豪園第六街轉右華茵閣2號屋 電話:26341099

    回覆刪除
  3. 真係唔該哂你呀~~
    攪屋企野又搵你,亞妹結婚又搵你...
    你真係好既o者~
    你快d有bb啦,等我又o係你度學定野~~
    [版主回覆05/27/2011 12:04:00]唔好咁客氣啦!!你問多D我仲開心...咁即係話我揀D野係好嘛
    我十月先開始嘗試有BB,所以都無咁快啦!不過遲多個零月,我都開始搵定B仔資料...唉,我見呢家D小朋友好慘,個個家長都train到佢地十八般武藝咁...我唔想咁做,但...同好多其他家長一樣,驚唔咁樣做會好輸蝕...你睇哎...我呢D連肚都未大就開始有呢D煩惱,更何況個D已經有小朋友
    首先恭喜左你細妹先 ,佢擺酒地方揀好未呀...呢家D人好快手架,隨時好日子D既酒店/酒樓係兩年前被人book晒架,我個時年半前book都諗住早得濟,點知都係waiting list,個期俾人地pencil mark左...不過我地話即刻俾訂先拎左個期咋.
    你細妹遲D仲有大把野要煩...婚紗,褂,化妝,影相,結婚相,花車,花球,酒席...煩都煩到傻呀!!!呀!!係喎...我整花球個間好唔錯架...又平又正...我個大小白色杜丹如果係其他公司整...我09年既價都隨時要$1400左右(算平既價錢添),但間花店只係收我$850咋!!!!!佢係我教會弟兄姊妹介紹,間舖本身做批發,所以D花超新鮮(我估就係因為佢地係批發,所以價錢俾零售平好多)...無講笑,扎花我放左五日都未謝...我去完honeymoon返嚟雖然已經開始謝,但係仲係好堅咁架!最正係舖頭老闆會比到意見又nice...有興趣,俾埋D資料你哎!

    回覆刪除