2010/7/26

My Lovely Home の Day 118 (25 July 2010) ...Quickstep再找新顏色...

星期六睇完磚再傾過一陣後,其實一早都知樓梯會鋪木地板,但一直都以為同二三樓鋪既地板無咩關係,所以都無諗過詳細係點.但係星期六睇完個設計後,噢!!!發現呢家原來要所有木板都同一款式.但係我地之前係quickstep無訂到樓梯,所以要去返間舖到問喇!

本身諗住星期六一次過去埋,我地五點幾離開觀塘,照計夠時間去(間舖七點收),點知!!!如果有睇新聞都知個日彩虹附近有大交通意外(好恐怖呀!因為巴士行經個度附近所以好清楚見到架貨車壓住D私家車當時個心好唔舒服,即刻祈禱希望D人無事我諗我會咁樣有PTSD掛?????!)

所以.返到元朗都七點幾lu,於是約埋P弟星期日先再去睇喇!

我們之前hold了一個深色(Oak Colonial)同一個淺色(自然橡木),但係我們家現在既設計會用深色木,於是A小姐叫我們去看看,找多一個俾Oak Colonial深色個一個淺色少少既作比較.

但係去到睇,因為我地最鍾意係country系列既質感,所以只可以局限係呢個series揀顏色,看過後較深色有黑橡木色,但淺色一點的就帶有紅色,所以都唔考慮,不過sample無晒呀!所以等陣lunch timem行去駱克道既分店拎sample .
而煩事就黎喇!!!

沒有留言:

張貼留言