2010/7/28

My Lovely Home の Day 121 (28 July 2010) ... 實質問題...

唔唔星期六那天跟B君傾過後,update返少少先:


1.       間屋的木工(除了廚櫃外)和電燈等等,都是要additional charge,因為合約沒有包哦!


2.       呵呵!原來B君一直都是打算用ICI,只是我們不知啦!!所以全屋用ICI金裝全效!我有說過為何不揀Nippon?好像沒有哦事緣之前問了T師傅,因為佢唔係幫我地裝修,所以我相信佢個答案會中肯D(佢主要做structure同花園啦!),他告訴我用ICI好一點,其實佢都話NipponQuality會好一點點,但問題係萬一將來想重油的話,ICI不一定要剷走舊的,但是用Nippon一定要剷走,因為Nippon本身膠質重和較”,所以唔可以就咁係上面重油,一定要剷走先得咁其實quality唔差太遠而又為將來著想,都係揀ICI!


3.       我都明明記得喇叭電線位係做左係天花度,佢係都唔信呢 家B 君再講多次係天花呀!!!!!!


4.       B君會通知我地大約咩時間安裝video door phone,浴室寶同solar hart,不過要留意(尤其是solar hart)訂貨時間,如果over 2個月,而家就要開始訂喇!


5.       本身Bfree我地用E3000燈制,但係移情別戀左去E8000,B君仲猛我地點解,而且E3000仲貴過E8000,不過,有時感覺呢家野,係無得解釋,所以全屋既燈制都轉用E8000,由於襯牆都係用返白色所以其他插蘇可以用返普通,唔使轉埋E8000,因為轉左都應該無咩人發現=.=


6.       廚櫃高度係900mm…呢個高度應該OK!我呢家住個度,高到我要吊住隻手嚟煮野食>.<


7.       因為一時多嘴(實情超開心),我們家都有了很多假天花和燈槽,!不過要俾多D$$!唔知市價係幾多呢??見人地連拆都係千零二千蚊,我地唔使拆,應該平D??


8.       原來包既所有冷氣都係最平個種…oh no!!!!所以要求全部要大金有inverter的型號,而其中睡房同廳要有埋冷暖添!不過又係個句要加$$>.<


9.       最遲九月頭要覆最終要唔要安裝消防設備不過thanks god,發現有D公司平好多,應該唔使兩萬可以搞掂!


 

嚟緊又有問題要問B君喇!不過佢成日都唔覆e-mail,最後都係要直接電話聯絡(因為佢成日唔係公司,check 唔到e-mail!人地一早話有咩事打電話俾佢,係上進驚恐阻住人咁,點都要send e-mail,要等到無可再等時先會打電話,~

沒有留言:

張貼留言