2010/7/6

My Lovely Home の 我們的Mattress - 走訪 @ 05 July 2010

噚晚約左上進去天后食飯,但係又唔使咁早,於是我地就走左去sogo到行行喇!

其實都見呢排sogo有discount,不過唔係大減價,再加上張Sogo Card都未拎,所以都係得個睇字!

我地行完下面個City Super,就慢慢咁行上去買床個層,見到有好多人讚既Sealy床褥,呢度既款多個Apita少少,見到有好多人讚既Hotel Deluxe,試訓一下,嘩!!好軟好舒服呀!!不過,對上進黎講就軟左D,不過都OK,而另外一張就係Better Six,但小嘉覺得硬左D喇!!!

之前見D Blog友話五月週年慶時有大特價,不過噚日睇,都好似仲係有再問問個Sales,佢話其實個discount同週年慶一樣(我比較過hotel Deluxe個discount真係同週年慶時一樣喎).

問左Sales姐姐,佢話Better Six得Sogo有得做優惠,佢呢家有六折,跟住再further discount 5% off,如果有埋Sogo card就再有5% off,好似好抵咁不過小嘉唔鍾意佢太硬

而Hotel Deluxe就有七五折,計埋Sogo Card,就會有七折,不過折完都唔平,都要over 20K,但上進都係鍾意硬D既床
見有Blog友話Celebration會介乎Hotel Deluxe同另一個硬D既系列,但係sogo無show出黎,不過Celebration有六五折,係咁既情況小嘉同上進會係今晚再出擊,會去旺角Grand Century Plaza度睇,佢個有齊Simmons同Sealy,所以我地可以慢慢試試好就等Sogo Card出左就落訂lu!!

1 則留言:

  1. HIHI
    ....我你做出口歐美,日本傢俬....你有時間去我個BLOG  睇睇....有冇喜愛傢俬.....UMUM...你有興趣我話.....我會比DISCOUNT你...HAAAA
    HOPE U HV A DREAM HOUSE
    CHERRS FOR LIFE
    DOROTHY

    回覆刪除