2010/7/26

My Lovely Home の Day 117 (24 July 2010) ... 揀磚喇!!!

等左好耐既睇磚日子終於都到喇!我地約左A小同B君三點半直接係磁磚王到等.小嘉同上進兩點九左右就到左磁磚王,不過佢地既員工都未返,但有一間貌似陳列室打開門,任人出入,於是我地係裡面走走看看咁啦!

等到三點見到有職員返,一望原來之前係灣仔都見過喇!(無記錯好似姓謝但真係唔太記得喇!),因為係磁磚王睇磚要預約,所以我地同佢講返係B君約左,所以我地入佢地既磚超級市場度坐下等下又望下咁喇!其實呢度都幾大,都有好多磚當然佢無可能好似深圳個度咁大啦,佢只係一個工廠大廈的單位,不過比起香港其他磚舖大兩三倍左右啦!

人齊後,我地估唔到 連F 君都黎埋,於是我地連埋P弟佢地一齊坐低睇下最新既室內設計喇!睇過後發現個設都有部份過左,不過小喜好最意過左既地方呀!所以都超開心!然後小嘉一早預備十幾二十條問題要問B君,係發問既時間,A小姐已經差不多揀好晒磚,我只係知道係D咩色同咩款,上進同我望過後都無咩大意見,不過地下既地台磚因為無A小姐同F君想要既款色,所以要等磚舖遲D有版時再送去佢地office看看是否OK喇!

其實都揀左好多磚,我們家就主要係廁所磚同廚房牆磚,因為二三樓都會鋪quickstep既木板,所以其實要用既磚都唔太多不過,露台,天台既磚都未揀不過咩磚都問題不大,因為係磚上面我地都會鋪戶外木,所以B君黎緊會拎D色版俾我地睇完後再揀.

不過星期六睇完後就引發一D問題喇

沒有留言:

張貼留言