2010/7/6

婚禮第十一章の我們的褂裝 I

黎到講褂呢章喇!!!其實小嘉最初並無咩特別的樣式所要,只係希望唔好租珠仔褂,因為見過人試珠仔褂,望到套褂上面隻龍同鳳個對眼,真係好恐怖,因為佢用D白色珠圍住一粒黑色珠,搞到隻眼好怪,所以,小嘉一心諗住租繡出黎既褂.

直至小嘉係ESD個網到周圍逛逛時,見到有D人狂讚Cocoon褂好靚,又有D相放左上去,一睇真係好型喎!小嘉就即刻心郁郁喇!仲記得個日超瘋狂,小嘉打電話俾上進,話見到有度租D褂好靚,好想租,一套要$2480(好似唔太記得),上進都話貴貴地,不過如果真係靚就OK啦!!

我個時係一月頭,當時網上面既人,佢地遲我成年結婚都已經hold晒D褂,小嘉於是立即打電話去問,個店員姐姐首先問我日期,再問我大約身形,於是佢話我個日只得返兩件咋!!!!而且佢仲叫我如果係就快D去試身,因為D褂的前後七日都租唔到俾人,如果有新人一樣係十二月結婚而又睇中的話,咁就又可能租唔到.

係咁既情況,小嘉又發揮佢急急急既性格,即刻打個電話俾珍妮同yarei,佢地都可以就到時間即刻去睇,於是小嘉立刻拎半日假去左試喇!
去到其實本身好想租#15的,但已經俾人book左,而試落後就最終租左#13喇!不過其實呢件都已經幾舊下但無法啦!因為真係無晒lu而Cocoon都唔俾人影相,於是上進從來都無睇過件褂係點直到

沒有留言:

張貼留言