2010/7/14

婚禮第十二章の我們的花球@欣欣花店III

終於去到十一月喇!小嘉見過姊妹十月用既花球,真係好靚呀!!信心返晒黎,於是小嘉個日同埋上進去訂花喇!!!

其實小嘉要訂都算多既鮮花,一個白色花球,一個粉紅色花球,十個襟花,一盆聖壇獻花,一盆證婚書裝飾花

首先講下個白色花球,其實杜生杜太有超多花球書,日本歐洲都有,不過日本既我會接受到多D,歐洲個D太前衛喇!!!

白色花球,小嘉一心已經決定要用白色牡丹,杜生一聽就話都幾貴喎,小嘉即刻心都寒左D咁小嘉問要幾錢哎唔..佢話.六百幾七百啦!!下???!小嘉係出面格價只平都要差不多一千啦!於是,擔心既小嘉再問如果花球有大白牡丹加小白牡丹咁又要幾錢呢??

杜生又話,呢兩隻花都好貴,要成百幾蚊一扎喎唔唔小嘉心諗應該要過千點知八百五十蚊咋!!!!!

好開心呀!!!即刻同上進講好想要呢個大小白牡丹花球於是呢個花球既成份就有:大白牡丹,小白牡丹,淡黃桔梗,同埋一D襯花!到真係到手個日真係靚到唔捨得放手呀!!!

   


好靚好靚的白色大牡丹,白色小牡丹,仲有D淡淡黃色既桔梗...又有D果實咁樣既襯花同銀色既葉...好靚呀!!!



          


呢個就係白色花球既襟花...都係超靚呀!!!!



          


睇下,襯埋教堂同頭紗...超靚呀!!!



跟住,因為小嘉想出門時有個紅色D既花球襯返套褂,而且行教堂時又可以俾伴娘用,所以又訂多個喇!杜生初時建議用淡色既玫瑰但小嘉唔太喜歡玫瑰,,於是係咁揭D日本花球雜誌,咦!!!見到個好Cute好靚呀!!係用一D細花做成,但係杜生話個D花香港無入口,如果真係要入就真係非常貴同埋個時唔當造,於是小嘉又掛住D peony喇!!就問如果用粉紅色小牡丹得唔得呢?於是呢個花球的材料就有粉紅色小牡丹,有D粉色紅色玫瑰,又有唔記得咩色既桔梗..盛惠$650(唔記得係$750定$650喇!)

   


呢個粉紅色花球...一樣令人愛不釋手呀!!!



   


襯褂又得...



           


做伴娘march in時既花球都一樣超靚!!!



   


隨球附送既襟花...都係好靚架!!!



接住就係襟花,因為要大體D同埋俾長輩用,所以用左惠蘭唔記得幾錢=.=

             


惠蘭襟花..仲有D小花配埋添...好靚呀!!!



大大盆獻花,由唔知咩百合花同其他花組成,都好大盆好靚(不過無咩相係直接影佢,所以show唔到出黎),都好平呀!三百大元成交!!

最後,小嘉意料之外的證婚桌鮮花我知會用玫瑰,訂花時杜生show過俾我睇,係一種米白色既玫瑰,又唔係香檳色又唔係白色係米白色,咦!!呢個玫瑰小嘉反而覺得真係幾靚喎!連埋個靚靚正方形玻璃盆都係百三蚊左右小嘉都無諗過會點心諗都係一扎花插係個盆算點知當日見到嘩!!!好靚呀!!!

              


呢盆真係諗都無諗過咁靚既證婚桌花...D米白玫瑰真係好靚,又有小小桔梗做襯托,而一粒粒好似荔枝既襯花真係靚爆,百三蚊左右,超抵呀!!!!



所以小嘉超感恩,俾我還到咁好的花店,買咁多鮮花都係二千四左右,好抵,杜生杜太又好好人,佢地會俾好多唔同意見我地,又唔會因為賺多D而揀D貴花,反而真係我地知咩花貴咩花當造所以真係好正啦!!
呀!!差D唔記得講D花原來真係可以放好多日呀!!無論玫瑰,peony定係桔梗五日後都真係仲OK,我去完旅行返屋企(約婚後十七日左右),D花竟然無甩花瓣!!當然,已經有少少皺啦!!但真係好Good呀!!!

3 則留言:

  1. 你仲咩畫花上進個樣姐.嘻!!
    [版主回覆07/15/2010 13:45:00]哇哈哈!!我係r噴花佢...咁呢篇blog,見係無咩特別,費使只係俾朋友睇,所以咪噴花佢個樣....費是佢係街度俾人認出啦!!!

    回覆刪除
  2. 你好!我想請問一下呢間欣欣花店在荃灣mtr 哪兒 ? 可否send 地址 & 電話d information 給我呀 ? thank you
    [版主回覆03/01/2011 10:04:00]好呀!!
    欣欣花店,電話係2493 3373,地址係:荃灣青山公路269號富裕樓地下G9舖.
    佢門面唔係好靚,你入去可能無咩花會見到,但你可以問佢拎D相/雜誌睇,同埋你可以同佢講想用咩花,佢會俾意見你個月份邊D花靚架!!!同埋佢會confirm你想要既花當造又靚先應承用個種花.唔當造佢會介紹其他花...你同佢地傾吓啦^^
    老闆同老闆娘叫杜生杜太^^

    回覆刪除
  3. 哈哈...我睇到花球既資料喇~ 真係要慢慢發掘你個blog~ 10000000000000000000000 x 讚!!
    [版主回覆05/27/2011 14:18:00]哈哈!!!!但係我未寫晒結婚D blogs...因為已經個興奮情度下降急速
    不過,其實未寫既大多係我自己既手作仔咁...有用資料基本上都齊...所以都應該夠用.
    如果你有咩想知...你即管問,無問題架!!
    D花球係咪真係好正呢!!!呢個價錢真係其他花舖做唔到架!!!

    回覆刪除