2010/7/2

婚禮第十章の我們的晚裝I

講小嘉婚宴當日著的晚裝前,先講講之前影婚紗照的晚裝!


小嘉一直對婚禮物資係邊樹買,完全無概念,但係yarei就好清楚(因為佢D朋友成日都搵佢幫忙,D朋友搵佢姊妹時差不多要佢做埋婚禮統籌,好使好用!!哇哈哈!),經過佢多次的經驗,原來廣州有一條婚紗街,可以用超平價買到好多婚禮用品仲包抱婚紗及晚裝添!!!


呢篇就主要講下買晚裝的經過啦!


首先我地一行四人(即係去日本影相的四人因為我們買晚裝時想問問terry的意見,看看影相出來的效果會如何!),預了兩日一夜的時間係廣州.第一日,我地去到廣州都中午,先食個lunch,就開始周圍走走,其實係條大馬路的兩旁已有好多間大大小小,平價貴價的婚紗店,yarei先帶我地去大街隔離的平房區其實呢度外貌睇落去就似香港D木屋區咁,不過,!!!原來差不多每家每戶都係度賣婚紗晚裝我地於是一間行完又一間,不過講真,D質素就真係差少少經過我地行左幾個鐘,先終於俾我地搵到一件好OK既衫,哈哈哈!!盛惠人民幣280蚊咋!!!


            


就係呢件喇!!!因為結婚個日唔會著,所以又成為我細妹做伴娘時,教堂著的衫喇!!!


 


我地行完D平房區,就真係再揀唔落其他衫(其實係唔合我心水,佢地D其實係香港一D婚紗店都會見到不過D,真係好似登台咁,sharp既顏色),我地行返去大街係平房區,D晚裝的價錢大約係$280左右的人民幣,至於係呢D大馬路,就唔同喇!!我地行左個圈,都有兩件覺得唔錯,都係人民幣$650-680左右,不過我地唔急住...


我地行完呢條婚紗街,就轉戰左去另一個地區(對我黎講,好亂,因為唔熟路,只係知要搭地鐵咁啦!!!),我地好左一個mall,!!呢度D晚裝就靚好多,不過價錢都好貴,要成千幾二千蚊一件我覺得唔抵囉所以得過睇字喇!!!


去到第二日,我地就決定買埋個兩件晚裝,其中一件金色都幾靚架,不過真係著住影相時,影到有D,所以無帶去日本著,而另一件灰色就好靚,所以又成為伴娘晚宴時的晚裝喇!!!


             


呢件就係金色晚裝,其實佢個款好特別,個拖尾都好靚架!!!


 


             


灰色呢件真係唔錯,不過佢原先係low cut,但實在太鬆喇!所以最後又俾珍妮發現到一條勁襯既絲帶,於是就做左呢家呢個吊帶款喇!!!


 


呵呵呵!!所以都物盡其用其實買的價錢同租係差唔多,但就任我地用幾多次同幾多日都得,所以抵返晒呢家D晚裝我都交晒俾yarei處理lu!只有件超靚靚婚紗自己留住咋!


2 則留言:

  1. 金色果件好好靚喎, 肥咩...睇唔到喎..可能見唔到你企係到全身的相啦...
    我想問吓, 係廣州邊到呀, 因為我朋友結婚, 我都有同佢提過, 話有blog友去廣州買, 幾靚又平, 我朋友又係瘦呢, 所以我覺得應該easy咁買到囉.
    [版主回覆07/05/2010 10:41:00]哇哈哈!!!其實金色個件現場睇都超靚架!!不過係影相先肥左=.="咁...我梗係揀返副影得唔肥先放上嚟啦!!!哈哈哈!!!
    你個FD想去廣州呀??佢要去到羅湖,然後坐火車係廣州落車(無記錯係坐和諧號的),車費好似人民幣75蚊(我個時啦!!!),然後搭地鐵到二宮站落就係喇!!
    我個時同細妹佢地住天一酒店(好OK架!!好新又好大...四個人住一間房都一D唔迫!!!)而呢家酒店就exactly 對住婚紗街,你個FD可以望望呢個酒店website,我諗佢會有詳細地址,你個FD會易D搵到^^
    http://www.skylinehotel.com.cn/cn/reservation.htm
     

    回覆刪除
  2. 婚紗街其實係咪會好多款揀? 平又有貴又有?
    有無d 唔係金都款0家?
    [版主回覆07/05/2010 11:36:00]比比,係超多款揀...簡直眼花瞭亂呀!!
    佢地平既可以平到二百零蚊件,貴既可以二千幾都有...
    金都個D舖,我覺得根本就係大陸買返黎,而且佢地D款,都會係幾百蚊件個D(有D金都舖,D裙款誇得黎有少少娘個D,直情係大陸二百零蚊個D黎架!!!)
    佢地都有好多唔係金都款(佢地應該都係抄一D high class的婚紗店款),不過呢D款大多數會過千蚊(未講價啦!!),你都係預大約香港租幾錢,佢地就係買幾錢咁,不過個D款又真係好靚架!!!
     

    回覆刪除