2010/7/15

My Lovely Life - 同RC Lee 兄弟Re-u 啦!!!

結了婚都差不多七個月,上進噚晚終於約返D兄弟食餐飯=.=

不過因為兄弟主要由兩幫人組成,所以今次先同大學RC Lee Hall既兄弟團食飯!

我地去左尖沙咀既King Ludwig Beerhall度食德國野,同佢地一齊re-u超開心,講返以前係hall既生活,真係笑到停唔到口,奇哥(一直都唔知邊個奇用住呢個啦!!),monkey, eric, kent個個都好搞笑呀!!!感恩,我係住hall時就認識佢地,如果唔係,就唔知佢地講咩架喇!好想再玩RC Fest, O camp, hall Fest 不過,呢家真係無以前咁好精力唯有得閒睇返D相,開心下啦!!!

好懷念以前住hall既日子,一大班人一齊住,一齊食,一齊考試,一齊玩,一齊癲,今次同左十二樓兄弟食飯,等我們家搞掂後,我都要約返十一樓姊妹黎個house warming先得!我地十一樓一樣有好多好開心既回憶架!!!!!



等D兄弟到達中...





無聊影black pepper...





睇下餐牌有咩好介紹先!





點知...食完隻咸豬手,得返條骨時先記得影相=.=





腸仔都食到咁樣喇...



後尾咸豬手好好味...再order...





食到完全唔記得影相...呢個係再order時補影返!




仲order左碟魚...不過後尾D甜品...又唔記得影lu!!!



1 則留言:

  1. 我睇相已經覺得好肉好飽....同好肥
    [版主回覆07/15/2010 12:18:00]哈哈哈!!破晒你D宇宙自然食法...不過其實食落口又OK喎!因為我唔係好鍾意食好肥淋淋既野,但係隻豬手佢唔係真係超肥喎!!
    外脆內嫩呀!!!

    回覆刪除