2010/7/7

My Lovely Home の 我們的Mattress ... Try I @ 06 July 2010

噚晚又出動去左新世紀,佢地六樓有好多間唔同牌子床褥的專門店.但係小嘉主要係想睇下Simmons同埋Sealy.因為係網上面都見大部份人話呢兩個牌子好好咁.

首先我地去左Simmons蓆夢思的專門店,入到去個女店員問我地係未第一次試,咁我地話係,佢就問我地鍾意邊類我地就話佢知我鍾意軟而上進鍾意硬(呢個就係超煩既地方喇!!!),於是佢叫我地試下一張叫Atkins Super Pillow Top(艾金斯)的床,試落去都OK既,唔太軟又唔太硬,都OK舒服,跟住上進問有無張硬D既,我都唔記得佢係叫咩名喇!我試左就覺得硬得濟囉!

我地兩個繼續係咁訓,而有客人黎,所以佢都去左Serve佢地,呢個時候,另一個男店員Terry佢就返左黎(佢之前行開左),佢就再問我地覺得點,佢再介紹另一張俾我地試訓,呢張就係Merriam Euro Top(特級瑪慧安),嘩!!!呢張一訓落去小嘉就鍾意好多喇!好軟好舒服,上進訓落去時都話好軟,不過,佢感覺到雖然軟,但係都有野托住佢條腰.咁Terry都話,其實我地都係輕身既人,尤其是我係適合訓軟既床,如果太硬,我D骨頭因為唔夠力壓落張床,所以承托無咁好,所以會周身骨痛.(唔怪得我呢半年D骨頭真係痛左咁多啦!因為呢家個張床,硬過石頭,我訓得好辛苦呀!!),Terry話呢張床都多新婚夫婦買,佢都希望我地係有好既睡眠,佢都覺得Merriam Eruo Top應該會適合我地多D,其實呢張仲平過艾金斯,但佢地都無話一定要sell我地買貴D個張,佢地係睇長線,希望我地訓得好D會介紹多人用咁!

而呢張床佢呢家做緊七五折,另外仲有個extra discount俾我地,但就要係呢個星期內決定(因為其實個discount已經完左),不過佢就乜野都無得送,佢話佢地本身真係成本高,好似枕頭會係意大利做,而mattress pad就係美國造,所以真係送唔到.
睇完Simmons我地繼續去第二間喇

沒有留言:

張貼留言