2010/7/2

My Lovely Home の Decoration @ 26 June 2010 ... 其他設計 (Part II)

P弟家既設計都好靚,佢地第一個design係幾warm,而其中小嘉超喜歡一條柱既設計,一睇既刻warm得黎型晒,不過佢地反而揀天第二個design,其中一幅牆既色會有淡黃變成淡紫,唔知出黎會點呢??不過,好靚靚柱既designkeep返用!!


其實小嘉都request條柱都做呢個design,不過A小姐話我地條柱較幼,做出黎會好怪=.=


另外,A小姐仲幫我地設計緊一D入牆櫃,本身小嘉諗住A小姐只會大約咁設計我們家如傢俬既款式同擺設,顏色咁點知,佢真係超有心機咁去諗每一樣野,好似地下既電視櫃就超型喇!而二樓走廊位,因為柱位同二樓去三樓樓梯位的設計而令個轉角位置會有凹位,A小姐就設計個位置做一個裝飾櫃,上下可以放野,要中間就可以放一裝飾品,二樓去三樓既樓梯,原先右手邊會係將幅牆拉返同D柱位一樣,咁就可以平平的,A小姐叫 左B 君係那個位置,柱位同柱位中間唔需要拉平,咁就有個凹凸效果,咁就可以係凹既地方做一D架仔,用黎放一D飾物咁樣,條樓梯既刻生猛晒喇!!!


三樓衣櫃都會有個特別設計不過好難形容,第日造好先影相!


 


因為我們家都有幾個入牆櫃要造,A小姐建議最好夾住做廚櫃同廁所櫃既第一Day一齊造,咁樣可以方便同易就時間D,因為我們家既廚櫃,廁所櫃全部 都係B 君包埋,所以小嘉同上進都打算俾B君造埋.不過B君都超誠實,佢都話因為佢都係搵出面合作開既公司造,價錢未必係最平,所以都佢都建議我地再搵其他公司格價,呢 家都等A 小姐出左D櫃既設計圖再拎去報價,希望B君個價錢OK!我地都係想佢造返,始終佢同造傢俬的公司合作開,易溝通D,同埋有咩唔對路,A小姐又可以易D話事,而且出面既傢俬公司,成日都好似好多黑店或者問題咁,免得過都唔想去搏喇!


 

黎緊,應該七月中A小姐會直接去到地盆睇下起成點,然後我地就會去磁磚王度揀磚,A小姐就會襯呢兩三個星期做好埋其他層既設計好期待呀!!!

沒有留言:

張貼留言