2010/3/19

My Lovely Home の Day 11

第十一天喇!!!


上進之前send 左個e-mailB,問左D問題(我都唔記得問咩lu??),B君噚日覆左,今日(即係星期五)會送一D鋼筋去地盆度.


??!送得入去,咪即係開始扎鐵,咁樣係咪即係唔會挖闊D個地基呢??


 


到放工時,約左上進去太古城,一來要買吸塵袋,二來住咁耐西灣河都未去過太古個邊食飯,所以去個度行下咁啦!!!順便去睇下D電器(雖然有排都未買得啦!!!),望望下,...要唔要買大D的雪櫃呢?同埋覺得太古間百老匯同豐澤都係太細,好多野無show出黎...下次都係去causeway bay睇好D!但係...我諗第日都會係護協度格下價先...應該會平好多...咁樣可能可以慳都成萬蚊都唔定啦!!!


 


探子最新回報...


放左工,上進再打一次電話俾探子宇爸...點知得知T君話D鋼筋係星期六送去地盆......咁即係今日定聽日送呀??不過今晚就知喇!!!另外,宇爸問 左T,個地基會唔會挖闊D,T君話會,原來挖闊佢好易,用部細小小的機器係個地基到挖幾挖就得喎!!!我諗應該今日挖掛??


唔知P弟個地基幾時整好呢?唔知幾時先開始我地家那邊呢??聽日應該見到T君佢地,等我多口問下先!!


 


下回分享...因乜事越見越多野想要=.=


沒有留言:

張貼留言