2010/3/23

My LovEly HoNEymOOn の 遊蕩CHC

行行走走…


休息足夠,於是出街周圍走走看看.首先離開hotel後向著cathedral square方向行.唔…十二月,NZ到處都有不同的花…好靚呀!!!


         


 


行去cathefral square的途中,見到Christchurch tramway行過,於是即刻同佢黎幅合照先


    


其實我地住的酒店好得意...離開酒店時要小心看清楚,因為這個Tram會係酒店門口經過...真係第一腳踩出去就係路軌啦!


 


 


我地首先看到Church的側面,都影返幾幅相...


    


 


去到chruch 前的square...!成個square好似無人咁...後黎問返當地人,原來係聖誕節和復活節,當地的區民都會休息,回家和家一同慶祝,所以街道上沒有人,連舖頭都有好多關了!感恩,今天只預備周圍走走看看,如果唔係...miss左好多東東啦!!!


 


無人...自由自在的拍照


   

                 
                                               


 


繼續走...


我地一直向南走...經過的行人路都好特別哦!!!


 


          


 


 


行行下,經過一條小河,好靚呀!!!D人係到休息,我地係到轉個圈,又在漫無目的咁行.


    


 


行到差不多,有少少肚餓...買左一個hot dog...無記錯盛惠NZD4.5,都好好味呀!!!


    

                   


我地一路食時,都有好多雀雀想食...


 


唔記咩名的Arts museum...


CHC真係有超級勁多Museum,我地行行下,見到有一間,好多人行入去睇喎,又唔洗錢,於是都入去睇下啦!!!


   


不過,其實無咩特別野睇,我地就不停影相...


 

                                               


 


好舒服呀!


    


 


我坐係一張長椅度,抬打一看,!!!rainbow!!!但係...唔知點解除左太陽眼鏡就唔清楚...於是勁白痴,諗住擺幅太陽眼鏡係鏡頭前會影到...最後,乜都影唔到啦!!!


   


 



未完架!!下篇再講埋下半場!


 


 


1 則留言:

  1. 貓小玲12/8/11 16:57

    做乜寫寫下唔寫埋佢呀? 我都試過帶住副超見到彩虹, 跟住同興奮咁同老公講, 點知原來佢冇帶超係睇唔到...哈哈!
    [版主回覆08/12/2011 23:34:00]我寫寫吓....應該俾其他野吸引左去
    你都試過帶太陽眼鏡睇到彩虹!!!!!
    我覺得好得意呀!!!!!!
    好啦!!等我要下吓決心盡量寫埋先得!!!

    回覆刪除