2010/3/17

My LoVEly HoNEymOOn - 向HKIA出發!!!

超慚愧…話說一月頭都已經由NZ返番香港….但係個Blog就…..



 



好襯呢排有D心機,屋仔個邊呢家又只有個等字(暫時未需要四出大肆比較各家牌子/材料的品質….復活節相信會忙D!!!),所以拿拿聲,等呢家仲有少少記憶…快快寫返先!!!!



 



我地出發喇!!!!!



首先,我地搭巴士...由港島區向東涌出發!!!我地會搭一點半星航...先到SGPtransitChristchurch.點解揀星航唔揀Cathay,一來平D,二來星航係SGP轉機都係轉返自己公司,但係cathay要轉NZ
Airline,
費時到時亂埋籠,所以揀星航啦!!!



   

SDC10508.JPG

Sorry....車郁..人又郁...幅相都係咁郁啦!!!!




無所事事周圍行...



到左機場...辦好登機手續,於是就先入departure hall周圍行行,上下網...香港機場好正呀!唔使登記就可以上網...我地係SGP transit,show
passport
先拎到個username password,不過我諗security D??



   

SDC10513.JPG



Yeah!!!向星加玻出發!!!!


沒有留言:

張貼留言