2010/3/30

My Lovely Home の Day 22 & 23 (29-30.03.2010) ~ 手忙腳亂天

又倒水泥喇!!!


進入第二十二天,星期六那天圍好木板,扎好鐵,噚日可以倒水泥喇!!據上進向探子得到的消息,已經倒水泥落D柱度...咁樣...咁即係地基有無倒到屋的地下那層的地面高度呢(比較長的一個句子=.=),答案是......上進例牌句......唔知道


 


咁樣......今日會做咩工程呢??都係個句......唔知道!!好想打佢個頭呀!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


不過我諗,聽日或後日,應該開始挖我個邊個地基喇!超緊張,好想成日返去睇睇...不過唔得啦!感恩,嘉爸話開始我地個邊做地基時,佢會得閒/放工都過去望望...咁樣我都可以問返嘉爸進度!


 


感恩主的帶領^^


呢幾日都有同A小姐keep contact,因為我地一路諗,就路有D野想加,好似solar water heater, DDLvideo door phone,等等.因為都想像到呢D electrical appliance都會牽涉到電的接駁,所以都醒醒地,一早Send e-mail問佢地意見!!!


 


感恩主俾我呢個一係就要即刻做的性格


因為我份人好急,我一知道正式開始起屋仔,我就係咁不停搵資料,基本要用的電器,燈飾,裝修事情,都有做左少少搜集,只差在未真係去睇實物/決定.


 


但係,係網上見德國寶代理的soalrhart太陽能熱水爐,唔知點解就係有衝動要即刻去望望,於是上星期三放工後,等左上進成個幾鐘,都要仆到去土瓜灣望望!見到實物,上進梗係好歡喜啦!但係負責的同事已放工...於是我噚日打電話,大致問清楚情況,所以我地都send e-amilA小姐confirm會用!


 


咁突然...定係自己唔知呀?!


真係好突然,A小姐覆我地時,叫我地要盡快決定某一D大型電器的型號,因為佢要預size同電線位黎設計E/M圖同kitchen cabinet.!!!我地暫時係只有兩樣野confrimed,但其他未喎!!!!!感恩,之前搵落的資料,都有大致的想法...於是...今日小嘉放工,要先去看看電子鎖,再要去看看Jacuzzi,然後直踩落銅鑼灣會合上進,殺上sogo十樓睇panasonic,又再直屠boardway fortress看個明白.當然,最後買電器都係會去教協呀,美的家呢類平好多的舖啦!!無謂因為有個容祖祖/謝琪琪而要買貴野o!


沒有留言:

張貼留言