2010/3/19

My LoVEly HoNeYMoOn ... Off The Square Hotel

Christchurch …我黎喇!!!


幾經辛苦...(都係坐飛機啦!),終於到達christchurch 的機場,辦好入境手續,就沿住directory去到bus stop. 其實小嘉一早搵好晒資料,知搭邊個號碼的巴士,可以到達hotel 附近...點知,去到見到係有巴士...不過我地無散紙=.=


 


架巴士仲有幾分鐘就開,個巴士叔叔好好人咁幫我搬晒D行李上車,咁上進就跑返入機場睇下有無得唱錢...最後...巴士叔叔又好好人咁幫我搬返D行李落車,而上進跑返黎都一樣係無散紙.


 


結果...要用NZD20蚊搭shuttle...直達酒店門口囉!


 


Off The Square Hotel


一路搵資料時,多數都係揀住hostel,因為係NZ多數都係hostel,又平又靚...但係,Christchurch,為左方便去D 景點,唔想行得遠,於是就左揀右揀,最後揀左一間叫off the squarehotel.


 


我地去到hotel,其實仲好早,都係十一點多D,本身間hotelcheck in time係下午兩點,但係我地去時間房剛剛差不多執完,所以reception哥哥好好,叫我地等等,可以提早入房...


 


呢間酒店好得意,每間房的設計都唔同...成間酒店都放滿唔同的畫...入到房,放好D野後,我第一時間要沖涼...差不多24個鐘無沖過涼...好唔舒服呀!!!沖完涼,吹幹個頭,因為時間尚早...我就係咁訓左成個鐘喇!!


 


下集...訓醒就係chirstchurch 度行行走走喇!


 


相片後補!


 


沒有留言:

張貼留言