2010/3/16

My Lovely Home - Day 6 ... 爛溶溶一片


終於看見你...


Yeah!!!終於係現場看到進度喇!一大早(其實都九點多了...),落樓看看進度,看到已挖了一個大大的四方地基,因為動土那天挖了兩三下就發現有黃泥,所以知道我家那塊地很淺已有實土了,那麼屋仔建在實土上就穩穩陣陣喇!


  


 看看相中,底部的泥是黃色的,而原先泥上的土是黑色的,黑色那些泥是非常的鬆散,如果地基/柱起在這些泥上面,整間屋仔就唔夠穩陣喇!所以當初起樓時,我的爸爸(就叫...嘉爸一名口水佬,口水多過茶,但都係圍村人,見過下自己同叔伯父起屋,所以對屋仔興建過程略懂一二)不停強調一定要挖到落實土,就是黃色這些泥.


   


 而由於我家那塊地三尺左右就已挖到了實土,所以不用挖得很深...為安全起見(再加上進青年兩兄弟的奇怪性格),於是本小姐又出馬上網看看有沒有法例要求地基的深度...發現原來地基都分幾種做法,當堂問問上進青年我們用的是那方法,答案當然是:唔知道喎?!咁就去問啦!又是回答那句:得啦!唔好成日問,好似好唔信人地咁...又再一次出現呢個對白,好明顯佢係唔識教訓=.=


 被迫求知欲要旺盛的


由於有個咁信得過人的上進青年,(我都信得佢地過o(B君係基督徒,梗係信得過啦!!!)不過唔知都要問,好似嘉爸咁,問我個底係點,我都答唔到...咁唔通住間屋成世,但個底係點成世都唔知咩??),所以小嘉唯有自己上網尋找他鄉的答案...點解他鄉??!


 因為係台灣一個blog度見到重建一間屋,剛好他們的地基是筏式的,終於知道筏式地基是乜東東喇!


 但深度呢??法例有規定嗎??上網找找看,原來lands有要求地基最少做100cm(而呢份文件,原來上進青年有係手,但佢無留意...),那麼我們家會挖多深...


 有好的基礎是成功一半...我認為


繼續努力從台灣朋友的blog 學習,發現挖好個四方框後,他們不會只是單單的灌水泥,他們還在四方框框內扎滿鋼筋,才灌水泥,鋼筋會有拉力將水泥緊緊拉實,所以比只用水泥好,但費用自然高好多啦!!


   


   


大家看看我的照片,嘉爸看後話這就是最好的地基的做法,他甚至這個地基,起個六層高也沒問題(佢咁講,我咁聽啦!!!而呢隻就係筏式的地基喇!)但究竟挖多深,有沒有鋼筋...不知道哦!!!


 不過想知答案...下回分解!


 



沒有留言:

張貼留言