2010/6/9

我的旅遊日誌 台灣の旅10’第一天 淡水行


其實今次的台北行程,係由阿四負責,不過都係邊行邊諗去邊到咁啦!我地去到酒店,大約下午三點左右,計過時間,都可以去淡水那邊走走,於是放低行李,去下廁所於是就出門口喇!!!


我地行去台北車站,!!真係估佢地唔到,阿四同豬mei都有悠遊咭,而且仲搵到多兩張,於是我地增值返張咭就可以起程,唔使下下買單程票咁煩而最正,原來用悠遊咭比買單程車票平架!即刻覺得抵晒!!!


搭左半個鐘多D,我地終於去到淡水喇!不過呢日落雨,所以都有少少唔方便,感恩唔係大雨,所以都OK!!係淡水,小嘉的目標好明確就係要買許義魚酥同阿婆鐵蛋喇!!!我地一行入條街,珍妮佢地第一時間睇下有咩野食,我地食左幾樣野不過小嘉唔記晒喇=.=,我又無影相,要睇返佢地D相先知食過乜


一路行一路睇,終於去到許義魚酥間舖喇!小嘉好知癲左,一買就買左十包,因為間舖六點半就收,以防萬一,買左先於是成個淡水遊都好重呀!!!買完魚酥,去左買鐵蛋只係買兩包,然後行去一間出名食阿給的舖之前個次黎已經試過,阿給都唔係我杯茶,係豬mei先會覺得好味囉!我反而鐘意食米粉D!


行下行下,因為落雨,所以都無咩點行得遠,最後行到累,我地入左一間舖食豆花有芋圓的,呢個就幾好味!!四個人叫左兩碗,食完再慢慢行去搭捷運,下午既淡水遊就完結,下一站就係士林!


          


一出捷運站...噢!下雨天!不過望落,其實條街有D似鴨寮街喎!


 


 


         


呢間D豆花都真係幾好味,而珍妮最鍾意佢有大大舊芋頭,我就最鍾意芋圓喇!


 


 


   


離開淡水時,可以看到窗外仍有雨水哦!


1 則留言:

  1. 我記得有檔食粒超大0既包心魚旦,好好味!
    我個次最衰落大雨,唔係可以行耐d!
    [版主回覆06/10/2010 16:27:00]係??!!我唔知有間咁既舖添!
    係囉,落雨濕濕,好煩呀!

    回覆刪除