2010/6/9

我的旅遊日誌 台灣の旅10’第三天 九份

呢日我地目的地係九份,係之前個日try過買劃位票可惜已經full,所以要上車時見有位就坐,我地八點鐘起身,再去酒店頂樓食返同前一日一模一樣既早餐,之後我地就去台北車站買飛向九份出發!


我地一上左火車,即刻四圍望,其實架車都幾full,不過剛好有D人落車,俾我地搵到一個兩人座位吉左,於是我地就四個人坐兩個位(當然唔係迫晒落去啦!!我地拉開兩個位中間的扶手,咁就可以坐三個人,而我就坐係近路邊的扶手上面),因為如果中途有人上車show返有劃位的票就要讓返個位俾人,所以沿途都諗緊下個站會唔會有人呢


搭左差不多十個字車,終於去到瑞芳站,出大車站就過對面搭巴士,小嘉幾年前到去過九份,我發現呢度基本上咩都無變,所以知道邊度有車搭喇!


巴士去到九份時,一落車!!超大霧兩三米後既東東都睇唔到,咁我地都無理咁多,繼續向前走,一路行珍妮已經好想食芋圓,但係小嘉睇過旅遊書,見到有個唔知咩阿姨既出名好味,所以就再行入D!行到咁上下,我地入左一間舖食簡單午飯原來個唔知咩粿都幾好味喎,D似蘿蔔糕,又食大甜不辣,魚丸,皮蛋豆腐等等.食完再周圍行下,終於見到去個間唔知咩阿姨的舖,而呢個時候開始落雨喇!去到門口都見到有人排緊隊,珍妮望望,又見唔到有位,怕要企係度食於是我地無係呢間出名的芋圓舖食我地行到盡頭,一路影下相,睇下D,就返轉頭,呢個時候其實都有少少大雨,我地快快咁行返近入口既芋圓舖,叫左一碗冰兩碗熱的芋圓味道一般咁啦!食完我地都開始離開lu!行過一間賣類似雪米磁既舖一盒十二粒要港幣七十幾試左個strawberry味都好正於是,小嘉就買盒返香港喇!


我地跟住離開九份,我地返一返酒店,拎左間房不過有一間未得安頓好後,我地接住就去師大夜市,其實當時都有D夜喇!落左車仲要行好長一段路先到,不過都幾熱鬧,呢度有D文具舖,!D文具真係幾平小嘉都買左兩個改錯帶,我地係呢度食左米線,鋸排,又食冰好飽呀!!!阿四仲係度買左三枝畢業bear bear公仔,行到成十點三,終於拖住就爛既腳返酒店喇!!!


呢晚我地四個人分開兩間房,張床超搞笑係圓形小嘉心知不妙極度希望唔會俾豬咪踢落床不過床就無俾人踢但都發生一件令小嘉都呢家都驚驚地既事


   


早早去到個站...排定隊,可以早D上車搵位坐啦!


 


          


穿過呢條隧到...就可以上返車站喇!


 


          


一落車...大霧到哎!


 


          


呢日都好多人呀!!!不過so far D人都算係禮讓!


 


          


落雨濕濕...好難得停一陣...即刻影返幅相先!


 


          


叫到隻貓貓...不過佢之後俾狗狗追...


 


           


呢個悲情城市...真係好悲...咩都睇唔到...


 


   


呢個係一間叫三兄弟的芒果牛奶冰...D芒果唔好味既>.<


1 則留言:

  1. 仲咩驚驚地呀???? 遇到"好"朋友呀??
    [版主回覆06/10/2010 16:22:00]你睇下篇就知點解驚啦!!!

    回覆刪除