2010/6/29

我們未來半年的家...

又要煩喇!!!我地呢家租住既地方,係上進既同事,咁其實之前都知佢有意將間屋賣左去換間大D既屋,不過一直都未有行動,但係噚日個同事同上進講,佢已經去左地上度放盤喇!!


!!我諗都好快會有人嚟睇樓,咁就好快會有人買.於是問題就嚟喇!!!!!!!!!!!!


首先,如果新業主肯用呢個價錢再租多俾我地半年就係最perfect!但如果佢唔肯又或者加租,咁我地就搬走喇!但係搬去邊好呢???


本身諗住返去上進爸媽度住住先,還掂又可以睇住間屋仔長大,但問題係小嘉忍受唔到個廁所係屋外,所以上進家就可能要提早改地下間房做廚廁喇!但係...改左後,宇爸媽瞓邊呢???發現原來無晒房喇!!!咁即係唔work!


於是呢家小嘉心裡只有兩個方案


1.   係我們家未搞掂前,就上進住返上進家,小嘉就返自己家住,但呢個方案,上進好似唔太欣賞


2.   就係service apartment!!但係搵搵下,都唔平喎,我地又要係港島區(新界的話太遠),本身見紅磡horizon hotel好似幾好,不過同事話交通超唔方便喎D租平D..


呢家小嘉繼續搵定資料.上進大安旨意咁話到時先算,但小嘉都要有兩手準備,萬一到時真係要搵,都有晒資料哎!


小嘉將我地兩個未來半年居住地方,都交託給天父的帶領.


2 則留言:

  1. 哎呀...無啦啦又咁0既
    叫佢個同事比你地住多半年先嘛
    [版主回覆06/29/2010 13:44:00]都無法啦!!其實我地租左無耐佢都講過會賣架喇!!
    呢家最希望係可以繼續住到十二月就好喇!!D serviced apartment都好貴吓!!

    回覆刪除
  2. 劉比蒂29/6/10 18:29

    "問題係小嘉忍受唔到個廁所係屋外 " .....我初嫁來時.....連廁所都冇架.....要去 public 果d 咋 .......
    [版主回覆06/29/2010 22:32:00]嘩!!咁你慘我一百倍呀!!!! 係外面厠所....好唔自在呀!!!

    回覆刪除